Competencia propón multar a Alsa e Monbus con 1,7 millóns por repartir o mercado
Desde Monbus anuncian que recorrerán a proposta das multas.
Unha investigación activada pola Comisión Galega dá Competencia propón multas a unha vintena de empresas de Alsa e Monbus que suman ao redor de 1,7 millóns de euros. Monbus trasladou a Europa Press a súa intención de presentar o correspondente escrito de alegacións, tras incidir en que discrepa do contido da proposta.
A proposta de sancións foi adiantada este xoves polo dixital 'Praza Pública', que se remite a marzo de 2023, cando o Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (#TSXG) sentenciou que Monbus e Alsa repartíronse ilegalmente o mercado de liñas de bus de transporte regular no concurso público convocado pola Xunta para renovalas en 2020.
Esta sentenza foi ratificada despois polo Tribunal Supremo e xustifícaa obrigou á Comisión Galega dá Competencia a abrir un expediente sancionador. Del deriva esta proposta de multas, que aínda debe ser analizado polo pleno da Comisión, que determinará a resolución definitiva.
Respecto diso, Monbus trasladou que a compañía "mantén un respecto absoluto" polas resolucións ditadas polas autoridades sobre calquera expediente administrativo que lle afecte e polo órgano que a dita, aínda que "discrepe completamente do seu contido e sentido", como, agrega, "é o caso".
Engade Monbus que o seu equipo legal estuda aínda "a fondo" a proposta de resolución, que é un acto de trámite que, lembra, "non pon fin ao procedemento e respecto do cal existe un período de alegacións". De feito, avanza que presentará o correspondente escrito de alegacións manifestando "a súa firme oposición á mesma".
A compañía está "completamente segura" de que o pleno da Comisión tomará en consideración estas alegacións e "teraas en conta á hora de ditar a resolución correspondente, pois toda a súa actividade desenvolveuse e desenvólvese co máis absoluto respecto e rigor á legalidade vixente".
A empresa, ao tempo, rexeita "tajantemente" que concorra "en práctica anticompetitiva algunha". "A prioridade para Monbus á hora de postular como licitadora dun concurso público é ofrecer o mellor servizo de transporte para os cidadáns e ao mesmo tempo presentar a oferta máis competitiva para a Administración", argumenta.
"Baixo ese único criterio, e tras unha análise interna de rendibilidades e sinerxías, en ocasións establece Unións Temporais de Empresas (UTEs) que, mediante a colaboración con outras empresas, permiten presentar unha oferta máis competitiva e eficiente á Administración", conclúe.
Finalmente, Monbus manifesta o seu "total respecto" pola normativa que regula as licitacións públicas e insiste en que "sempre concorreu a elas en condicións de libre competencia entre multitude de licitadores".
Escribe o teu comentario