ERE en Stellantis Vigo con case un centenar de afectados "por causas organizativas"
A factoría olívica, que vén de celebrar a adxudicación da nova plataforma eléctrica, podería extinguir 90 contratos e expón un ERTE de 85 días.
O clima de certa tranquilidade que se respiraba en Stellantis Vigo despois dos últimos anuncios do Grupo que parecían asegurar a carga de traballo na planta durante os últimos anos viuse mutilado co anuncio da dirección da factoría olívica de expor un expediente de regulación de emprego (ERE) voluntario para un máximo de 90 empregados.
ERE E ERTE
Nun momento no que os sindicatos se atopaban discutindo en torno ao risco de perder ou non a paga de beneficios, o comité de empresa atópase agora con esa proposta que desde a dirección achacan a "causas organitzativas" á que hai que engadir a proposta dun expediente de regulación temporal de emprego (ERTE) dun máximo de 85 días de suspensión.
Trataríase de ERTE que iría a título individual e que sería, din, para xestionar os días de non actividade que proxectan haberá ao longo de 2025. "Utilizaríanse como un mecanismo complementario unha vez consumida a adecuación de xornada e o saldo negativo da bolsa de horas", detalla a firma, que en 2023 aprobou o seu último convenio colectivo, un texto que non contou coa aprobación unánime do comité e que non está exento de polémica.
Así as cousas, este venres constituíuse a comisión negociadora para os dous expedientes que inclúen tanto a persoal de oficinas como a operarios. A seguinte reunión celebrarase o 5 de xaneiro coa expectativa de alcanzar un acordo o día 12 dese mesmo mes, pero os sindicatos recalcan que a "voluntariedad" debe ser o eixo desta proposta para que cristalice un ERE que, afirman, "era esperable" despois da experiencia do ano pasado. Sobre o ERTE, subliñan que son máis días que o ano pasado -dez máis- e que son "excesivas", máis nunha situación no que o calendario será de alta produción.
A saída de Carlos Tavares, a crise dos semiconductores, a baixada de vendas no mercado de Estados Unidos ou a competencia co mercado dos eléctricos chineses están a lastrar a actividade no grupo automobilístico, que mira con preocupación ás decisións que medita o Goberno de Donald Trump ao redor de aplicar aranceis que marcarían, aínda máis, as contas de Stellantis.
Escribe o teu comentario