En que situación quedan os estafados por A&M Tours? Consumo e Turismo estudan fórmulas
Unha reunión entre Gabriel Alén, Xosé Merelles e Sol Vázquen analizou as reclamacións dos afectados pola axencia de viaxes coruñesa.
O director xeral de Comercio e Consumo, Gabriel Alén, e o de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, acompañados pola xerente do Instituto Galego do Consumo e dá Competencia, Sol Vázquez, mantiveron este luns unha reunión de coordinación para analizar as reclamacións das persoas afectadas pola axencia de viaxes A M&Tours, na Coruña.
Foi despois de que afectados denunciasen a reserva dos seus voos para comprobar despois que non se emitiron os correspondentes billetes, o que lles impediu voar. Finalmente, foron detidos o dono e a súa parella, para os que se decretou, con posterioridade, ingreso en prisión tras un centenar de denuncias formalizadas.
O obxectivo do encontro celebrado foi, informa a Xunta, "profundar na colaboración entre ambos os departamentos para pór a disposición todos os mecanismos dispoñibles para garantir os dereitos das persoas consumidoras afectadas por este caso".
Respecto diso, lembra que o Instituto Galego do Consumo e dá Competencia conta con diversas vías abertas e gratuítas de atención com o teléfono ao consumidor, a cita previa en oficinas ou o asistente de reclamacións virtual.
Escribe o teu comentario