En que situación quedan os estafados por A&M Tours? Consumo e Turismo estudan fórmulas

Unha reunión entre Gabriel Alén, Xosé Merelles e Sol Vázquen analizou as reclamacións dos afectados pola axencia de viaxes coruñesa.

 


|

Archivo - Aeropuerto
Foto: EP


 

O director xeral de Comercio e Consumo, Gabriel Alén, e o de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, acompañados pola xerente do Instituto Galego do Consumo e dá Competencia, Sol Vázquez, mantiveron este luns unha reunión de coordinación para analizar as reclamacións das persoas afectadas pola axencia de viaxes A M&Tours, na Coruña.
 


Foi despois de que afectados denunciasen a reserva dos seus voos para comprobar despois que non se emitiron os correspondentes billetes, o que lles impediu voar. Finalmente, foron detidos o dono e a súa parella, para os que se decretou, con posterioridade, ingreso en prisión tras un centenar de denuncias formalizadas.

O obxectivo do encontro celebrado foi, informa a Xunta, "profundar na colaboración entre ambos os departamentos para pór a disposición todos os mecanismos dispoñibles para garantir os dereitos das persoas consumidoras afectadas por este caso".
 


Respecto diso, lembra que o Instituto Galego do Consumo e dá Competencia conta con diversas vías abertas e gratuítas de atención com o teléfono ao consumidor, a cita previa en oficinas ou o asistente de reclamacións virtual.
 

A&m
Foto: @g24noticias

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE