A marca galega elPulpo adquire a tamén galega Nanos, especializada en moda infantil

A decisión leva a cabo despois da presentación de concurso de acredores


|

Nanos, nacida en Ortigueira fai 60 anos, presentou recentemente o concurso de acredores que a levou a pechar 16 tendas en España.

 

Pola súa banda, elPulpo, que ten entre os seus investidores ao humorista Xosé Antonio Touriñán, mantén a súa tendencia á alza con este investimento.

 

ElPulpo compra Nanos
Foto: EP

 

A firma galega de moda elPulpo adquiriu Nanos, co que reivindica que continúa a súa estratexia de crecemento dentro do mercado da moda infantil.

Segundo destaca nun comunicado de prensa, para este crecemento ten previsto un "ambicioso plan de expansión" nos próximos tres anos, agora con Nanos "como marca de prestixio e gran valor para o grupo" e coa incorporación de 10 das súas tendas "crave a nivel nacional".

Fundada e dirixida por José Antonio e Jorge Chacón, e entre cuxo accionariado principal destaca o actor Xosé Antonio Touriñán, elPulpo resalta esta operación corporativa como "importante", ao tratar Nanos dunha "icónica firma de moda infantil".

Nanos, fundada en 1963 en Ortigueira (A Coruña) por Pilar Martínez Sanjuán, foi de feito, segundo resalta elPulpo, "a marca emblemática da moda infantil durante máis de medio século". En 2020, a compañía alcanzara os 400 puntos de venda en todo o mundo, con 40 tendas propias e unha facturación de 14 millóns de euros.

Entre os seus clientes máis destacados menciona ás familias reais de España, Mónaco e Holanda, e 'celebrities' internacionais como a familia Beckham.

 

"UNHA OPORTUNIDADE"

A decisión de adquisición por parte de elPulpo levou a cabo despois de que Nanos presentase concurso de acredores nos últimos meses. O grupo coruñés, cunha ampla experiencia na xestión e distribución de marcas de moda, ve en Nanos "unha oportunidade para potenciar o sector e seguir impulsando a moda galega cos máis altos estándares de calidade e sustentabilidade" que elPulpo asegura abanderar "desde as súas orixes".

"Fainos especial ilusión, á vez que supón un gran reto, o que Nanos únase ao proxecto de elPulpo, posto que é unha firma á que admiramos e coa que compartimos valores moi significativos. Estamos orgullosos de contribuír ao desenvolvemento e potenciación do sector de moda con esta unión de dous emblemas do téxtil galego.Podo dicir que hoxe teño a honra de coller a testemuña da familia Martínez, un exemplo e un referente no sector, e desde elPulpo comprometémonos a traballar con respecto, admiración e dedicación para facer do noso novo grupo, a gran empresa internacional que se merece.", afirma José Antonio Chacón, CEO Founder de elPulpo.

elPulpo, unha empresa 100% galega, destaca desde a súa fundación en 2005 polo seu enfoque na sustentabilidade, o respecto ao medio ambiente, "a frescura e a calidade nos seus deseños", incide.

Na actualidade a marca conta con 'flagship stores' na Coruña e no madrileño barrio de Chamberí; 30 'corners' en centros O Corte Inglés a nivel nacional e máis de 120 puntos de venda multimarca en España.

Ademais, abriu 'showrooms' na Coruña, Madrid, Bilbao e Lisboa; e está inmersa nun plan de internacionalización co foco posto en Italia, Portugal, Francia e México.

Con esta adquisición, elPulpo pretende "potenciar aínda máis a súa presenza no mercado da moda infantil e xuvenil, mantendo e respectando a esencia que ambas as marcas comparten, e situar como o tándem perfecto para cubrir as necesidades dun amplo target de clientes que buscan a excelencia e calidade do produto, así como un compromiso coa sustentabilidade".

Nanos, segundo elPulpo, continuará así "vestindo aos pequenos máis exixentes con deseños frescos e confeccionados cos máis altos estándares de calidade, focalizándose na súa liña de primeira posta, entre os 0 e os 36 meses, e no seu 'kids collection', pensada a partir dos 4 e até os 12 anos".

Dos 12 anos en diante, a oferta completarase coa colección de elPulpo, enfocada en moda xuvenil e produtos 'genderless'.

No sector da moda masculina e unisex, elPulpo seguirá coa folla de ruta prevista, "#afianzar como unha das firmas españolas actuais con máis proxección e confirmando o salto a Latinoamérica na primavera de 2024".

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE