Inditex empeza a cobrar aos seus clientes as devolucións 'online' das compras en Zara
Inditex iniciou desde este mércores o cobro das devolucións 'online' de Zara en España, que se suma así a outros países nos que a marca insignia do grupo galego xa comezara a aplicar esta medida, entre eles todos os mercados europeos.
"As devolucións de pedidos realizados a partir do 1 de febreiro de 2023 terán un custo de 1,95 euros que se descontará do importe reembolsado", sinala a empresa.
Esta medida xa a viña aplicando o xigante téxtil noutros países; no resto de marcas do grupo como Pull&Bear ou Stradivarius seguirán sendo gratuítas.

Inditex iniciou desde este mércores o cobro das devolucións 'online' de Zara en España, que se suma así a outros países nos que a marca insignia do grupo galego xa comezara a aplicar esta medida, entre eles todos os mercados europeos.
En concreto, Zara informa na súa web aos clientes de que poden cambiar ou devolver artigos de forma gratuíta en calquera das tendas do país/rexión onde realizaron as compras.
No entanto, a marca do grupo fundado por Amancio Ortega avisa de que os cambios e devolucións en domicilio terán un custo de 1,95 euros a partir deste mércores.
"As devolucións de pedidos realizados a partir do 1 de febreiro de 2023 terán un custo de 1,95 euros que se descontará do importe reembolsado", explica a firma.
Así mesmo, Zara sinala que tamén se pode devolver os pedidos de forma gratuíta a través dun punto de entrega no mesmo país ou rexión onde se realizou a compra.
Fontes da compañía indicaron a Europa Press que as devolucións 'online' no resto de marcas do grupo como Pull&Bear ou Stradivarius seguirán sendo gratuítas, aínda que lembraron que outros países xa iniciaron tamén o cobro.
En relación á aplicación desta medida, Inditex subliñou nalgunha ocasión que foi "extremadamente ben aceptada" nos países nos que comezou e "non hai tido impacto en absoluto" nas vendas.
De feito, segundo o conselleiro delegado da compañía, Óscar García Maceiras, apreciáronse "dous bos efectos": o aumento das devolucións en tenda e a redución do período para a devolución" por parte dos clientes.
"Mesmo, desde a perspectiva da sustentabilidade, os consumidores entenden que é unha tendencia que se implantará en toda a industria nos próximos anos", sinalaron desde a firma.
Escribe o teu comentario