Os microrrelatos dos clientes de Gadis, reunidos nun libro cos 90 finalistas da última edición
No seu IV Edición, o Concurso de Microrrelatos da firma de supermercados rompeu unha nova marca ao superar as 1.850 candidaturas.
O IV Concurso de Microrrelatos da cadea de supermercados Gadis alcanzou este ano a súa "marca" con 1.855 participantes de toda España. A compañía, segundo indica, editará 12.000 exemplares dun libro, no que reunirá 90 microrrelatos de finalistas e gañadores.
As propostas, engade, foron presentadas por "persoas moi diversas, un público moi heteroxéneo entre o que destaca o xuvenil". A maioría dos finalistas atópanse na franxa de idade "de entre 14 e 18 anos".
O obxectivo deste certame, no que de hai que contar unha historia con menos de cen palabras sobre a natureza, é "visibilizar o talento coa escritura, fomentar o hábito da lectura e que a xente anónima anímese a deixar voar a súa imaxinación".
Escribe o teu comentario