Stellantis esquece a Vigo na carreira para os PERTE de automoción: 43 millóns fronte aos 223 de Zaragoza
A planta da automobilística en Zaragoza é o diamante da coroa para Stellantis, optando a un proxecto que supoñerá 223 millóns de euros en investimento.
Para Vigo, como para Madrid, expuxeron o Proxecto ARIES --Automoción Reciclable, Intelixente, Eléctrica e Sostible--, que só alcanza os 43 millóns de investimento.
Foto: EP
A planta de Stellantis no municipio zaragozano de Figueruelas encabeza a aposta da compañía automobilística ao PERTE do Vehículo Eléctrico e Conectado convocado polo Goberno de España. Farao co Proxecto TESE --Transformación cara á Electromovilidad e a Sustentabilidade Industrial de Stellantis--, que supoñerá 223 millóns de euros de investimento.
O Proxecto TESE, que reúne a Stellantis Zaragoza con 23 socios tecnolóxicos e industriais, situados en seis comunidades autónomas e suma un 46 por cento de empresas aragonesas. Está dividido nun total de 41 proxectos primarios e céntrase no desenvolvemento das tecnoloxías que posibiliten a fabricación de novos modelos con versións eléctricas na planta a partir de 2023.
Desta maneira aseguraranse os procesos industriais sostibles e eficientes en materia de consumo enerxético. Todo iso estará condicionado á concesión de axudas; ademais, o 88 por cento das empresas adheridas a este proxecto son pemes.
PROXECTO ARIES
O outro eixo da proposta de Stellantis é o Proxecto ARIES --Automoción Reciclable, Intelixente, Eléctrica e Sostible--, apoiado polos Centros de Produción de Vigo e Madrid, asociado a investimentos por valor de 43 millóns de euros, segundo precisaron desde a compañía automobilística.
Cos centros de Vigo e Madrid como puntos crave, o Proxecto ARIES divídese en 26 proxectos primarios que deben executarse antes de finais de 2025, seis deles liderados polo Grupo Stellantis, como o impulso da nova xeración de vehículos eléctricos que se ensamblan en senllas factorías, a implantación dun novo taller de baterías en Vigo, a reutilización da auga industrial ou a redución do consumo de enerxía. Nesta iniciativa participan 25 entidades, 17 delas situadas en Galicia.
Grazas a estes dous proxectos, España gañará en competitividade no sector do automóbil a través do desenvolvemento dunha tecnoloxía propia en produtos e procesos, que asegurará a máxima sustentabilidade e eficiencia enerxética, impulsará a dixitalización industrial e formará unha base común de capacidade á que poderán acceder todas as empresas e entidades asociadas, apuntaron desde Stellantis.
O 72 por cento das empresas adheridas a este proxecto son pemes, que asumen o 40 por cento do orzamento e optan polo 55 por cento das axudas solicitadas. Das entidades participantes no proxecto ARIES, nove son organismos de investigación e provedores de tecnoloxía e coñecemento.
895.276 UNIDADES
Stellantis produciu nas súas tres factorías en España --Madrid, Vigo e Zaragoza-- a peche de 2021 un total de 895.276 unidades, correspondentes a 14 modelos distintos, o que equivale ao 42,7 por cento dos vehículos fabricados o país. Un 89 por cento deles destínase á exportación.
Igualmente, a compañía é a única que produce turismos 100 por cen eléctricos en todas as súas plantas españolas, situadas en Zaragoza, Vigo e Madrid. Actualmente, produce nove modelos 100 por cen eléctricos en España, o Citroën ë-C4 no Centro de Madrid, o Opel Corsa-e na planta de Zaragoza e o Peugeot e-2008, xunto aos comerciais e polivalentes Peugeot e-Partner/e-Rifter, Citroën ë-Berlingo/ë-Berlingo VAN e Opel Combo-e Life/Combo-e Cargo, no Centro de Vigo.
Así, Stellantis mobilizouse, xunto a un gran equipo de socios industriais e tecnolóxicos, para potenciar a súa produción de automóbiles "cero emisións" en España, asumindo os seus compromisos en materia de economía circular, reciclabilidade dos produtos e sustentabilidade dos procesos.
Escribe o teu comentario