Non só de AVE vive o tren, lembran a Deputación de Lugo e o Eixo Atlántico

O presidente da Deputación de Lugo, o socialista Xosé Tomei, saíu en defensa das infraestruturas deste territorio e reivindicou este venres que a provincia "debe de ter os mesmos servizos ferroviarios que o resto de Galicia".

|

Galicia necesita investimentos no seu tren máis aló da eterna polémica sobre a chegada do AVE. Nisto coincidiron os responsables da Deputación de Lugo e do Eixo Atlántico. Fixérono na presentación dun informe universitario sobre a máis esquecida das vías galegas, a de o FEVE.


WhatsApp Image 2019 12 13 at 13.59.44


Presentación do informe este mediodía en Lugo


'Informe sobre a liña ferroviaria A Coruña-Lugo e a rede de vía métrica en Galicia (FEVE)' chámase o documento presentado esta mañá na Deputación de Lugo,  encargo do Eixo Atlántico ao profesor da UDC e ex-director xeral de Mobilidade, Miguel Domingo Rodríguez Bugarín un dos maiores expertos do país en materia de transporte.


Como lembrou o presidente da Deputación, José Tomei (PSdeG), a realización de "obras selectivas" sobre todo nos tramos onde o FEVE reduce a súa velocidade permitiría darlle un salto cualitativo na súa competitividade.  Ademais, facultaría eliminar "pasos a nivel incrementando a seguridade".


O AVE COMO ESCUSA PARA TER A GALICIA CALADA

Claro que para iso fai falta que o Estado invista no tren galego máis aló das eternas obras da alta velocidade.  "Levamos 25 anos nos que  utilízase o AVE como coartada para non facer outros investimentos", denunciou Xoán Mao. "Coidado co engano do AVE, ademais dun tren de alta velocidade tamén é un mecanismo para contarnos un conto e desviar a atención", insistiu.


COMPARATIVA CO RESCATE DAS CAIXAS

O secretario xeral do Eixo Atlántico tirou de calculadora para poñer exemplos do que custaría  mellorar outra liña esquecida por Fomento. "Modernizar a liña Coruña-Lugo para darlle vida a todo o interior de Galicia é a cuarta parte do que nos obrigaron a pagar, sen consultarnos, para rescatar as caixas  para despois darllas a un tipo privado", declarou Mao, en referencia á nacionalización de Novacaixagalicia e posterior venda a Banesco (ABANCA).


O mandatario argumentou que esa liña xera moita máis actividade económica que o rescate dun banco. Engadiu  "ter claro" que o AVE chegaría Lugo. Iso si, animou aos empresarios de toda Galicia a unirse e abandonar localismos estériles sobre o deseño dos roteiros. 


LUGO NON PODE QUEDAR Á marxe

Pola súa banda, o presidente da Deputación de Lugo, reclamou máis investimento ferroviario na provincia.  "Lugo debe de ter os mesmos servizos ferroviarios que o resto de Galicia", declarou o tamén alcalde do nó ferroviario de Monforte.


O socialista demandou que os veciños de Lugo teñan "as mesmas posibilidades de chegar a Madrid no mesmo tempo que desde A Coruña ou desde Vigo". 


Sobre o corredor de mercadorías europeo, Tomei demandou que "a provincia ten que ser a vía principal de entrada e saída de mercadorías facía Galicia por ferrocarril, formando parte do Corredor Atlántico de Mercadorías a través de Monforte, O Barco de Valdeorras, León e ata Palencia" .


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE