Stellantis e Banco Santander descapitalizan a súa financeira en España alegando cambios de estratexia

Stellantis Financial Services, na que colaboran o banco de Ana Botín e o fabricante de coches dono da fábrica de Stellantis Vigo, reducen o seu capital case no 40%, diñeiro que volve aos accionistas. O motivo? Unha simple reestruturación das filiais financeiras en Europa, alega a multinacional do motor.


|

Carlos Tavares, presidente del Grupo PSA
Carlos Tavares, presidente do Grupo PSA

Nunha recente decisión estratéxica, o grupa Stellantis e Banco Santander optaron por retirar unha suma significativa de 185 millóns de euros da sociedade conxunta creada o ano pasado para financiar vehículos de todas as marcas do fabricante en oito países europeos, incluíndo España.

 

 

 

Esta operación, aínda non firma porque está no período de oposición de acredores, resultará nun recorte do capital social da empresa conxunta nun 37%, diminuíndo dos 499 millóns de euros actuais aos 314,1 millóns de euros.

 

Cuestionada pola prensa, a multinacional dona da factoría de Balaídos explica que é un mero un "axuste interno" e non implica cambios na estrutura accionarial da empresa. 

 

O grupo resultante da fusión de Fiat Chrysler Automobile e Groupe PSA explicou que a financeira Stellantis Santander en España tiña conexións con outro tres financeiras o ano pasado: a financeira do Reino Unido, Holanda e Bélxica. Con todo, a financeira británica foi adquirida por BNP Paribas, mentres que as financeiras holandesa e belga agora están baixo a financeira de Francia.

 

 

 

As actividades conxuntas entre Stellantis e a filial de crédito ao consumo do Santander sufriron reorganización coa exclusión do negocio en Alemaña e ao Reino Unido, pero absorbeu os negocios de Opel Bank e Fiat Bank tras a fusión co consorcio dirixido por Carlos Tavares.

 

A decisión de reducir o capital de Stellantis Financial Services España en 185 millóns de euros foi aprobada pola xunta de accionistas e reflíctese no Boletín Oficial do Rexistro Mercantil do 24 de abril. Esta redución levará a cabo mediante unha amortización co obxectivo de devolver as achegas aos accionistas por un total de 185 millóns de euros.

 

O proceso de redución de capital espérase que se complete nun prazo de dous meses despois de que finalice o período de oposición dos acredores. Os acredores teñen un mes para opor á redución de capital a partir da data de publicación do último anuncio do acordo.

 

Como parte da súa estratexia, Stellantis di pechou acordos con Banco Santander e BNP Paribas para simplificar a estrutura de financiamento de vehículos en Europa. 

 

O Banco Santander espera alcanzar unha carteira de 40.000 millóns de euros procedentes das marcas de Stellantis para o ano 2026, o que representaría un aumento do 30% con respecto a 2022, consolidar como o principal socio financeiro do fabricante en termos de volume de crédito.

 

En consecuencia, Banque PSA Finance cambiou a súa denominación a Stellantis Financial Services para ofrecer servizos de financiamento en colaboración con Santander Consumer Finance en oito países europeos. Mentres tanto, no Reino Unido, Alemaña e Austria, o servizo proporciónase en asociación con BNP Paribas Persoal Finance.

 

O plan estratéxico de Stellantis, coñecido como 'Dare Forward 2030', ten como obxectivo potenciar as súas divisións de servizos financeiros coa meta de duplicar os seus ingresos bancarios netos para o ano 2030.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE