CaixaBank agrupa os servizos dixitais en 'Family Now'

A iniciativa engloba unha ampla gama de produtos creados para axudarlles ás familias a xestionar a súa economía persoal de maneira fácil e inmediata.


|

App caixabank

Os servizos dixitais de CaixaBank, en 'Family Now'


CaixaBank creou 'Family Now' para agrupar os servizos dixitais da entidade baixo un mesmo concepto, segundo explicou este luns nun comunicado. A iniciativa engloba unha ampla gama de produtos creados para axudarlles ás familias para xestionar a súa economía persoal de maneira fácil e inmediata.


O lanzamento de Family Now reflicte a visión baixo a cal CaixaBank desenvolveu toda a súa estratexia de innovación: poñer o cliente no centro e priorizar aqueles servizos que lle acheguen inmediatez, facilidade e control das súas finanzas persoais.


Este enfoque permitiulle á entidade ser na actualidade líder en banca online e banca móbil en España, con 5,7 millóns de clientes, dos cales 4,3 millóns operan a través do seu terminal.


'Family Now' supón, por unha banda, reforzar os servizos tecnolóxicos claves, e, por outro, seguir desenvolvendo servizos dixitais únicos no sector, vinculados prioritariamente á contorna móbil e baseados en tecnoloxías emerxentes, como o big data, a intelixencia artificial e a computación cognitiva.


CaixaBank ten unha longa experiencia no desenvolvemento de innovación pioneira, cunha traxectoria que se remonta á década dos anos 60 e 70 do século XX, coa introdución dos primeiros sistemas de teleproceso de España para conectar as oficinas bancarias cos servizos centrais.


Máis recentemente, a entidade foi a primeira en iniciar no país a banca por Internet, coa creación de Línea Abierta en 1998; a primeira do mundo en crear a súa propia app store para a descarga de aplicacións móbiles; a primeira de España en apostar comercialmente polo pago contactless e o pago móbil; a primeira do mundo en instalar caixeiros contactless e en lanzar pulseiras wearables para pagar en comercios; a primeira en lanzar un banco mobile only en España, con imaginBank; e a primeira de Europa en crear un chatbot de intelixencia artificial para atención ao cliente.


NOVIDADE


Unha das principais novidades vinculadas á iniciativa 'Family Now' é o lanzamento da nova aplicación móbil de CaixaBank, a través da cal os usuarios poden realizar todas as súas xestións financeiras.


A app, que no momento do seu lanzamento, en 2009, foi a primeira creada por unha entidade financeira en España que entrou na App Store de Apple e que tivo unha versión para Android, é a principal porta de entrada dos 4,3 millóns de usuarios que CaixaBank ten en banca móbil, un servizo no que a entidade é líder en España. Deles, 2 millóns de persoas utilizan exclusivamente o móbil para xestionar as súas finanzas.


A nova versión da aplicación, creada coa participación de máis de 1.300 clientes e a utilización de metodoloxía Fintech no deseño e o desenvolvemento, está totalmente orientada a adaptarse ás necesidades dos usuarios.


relacionada ​Stop Desafiuzamentos e Caixabank acordan paralizar un desaloxo en Cambre
relacionada ​Caixabank sitúa entre o 4% e o 6% a subida do prezo da vivenda este ano
relacionada CaixaBank recibe a aprobación do BCE e cumpre os requisitos mínimos prudenciais
relacionada O director xeral de CaixaBank pide "recuperar a credibilidade do directivo" perdida na crise

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE