CaixaBank agrupa os servizos dixitais en 'Family Now'
A iniciativa engloba unha ampla gama de produtos creados para axudarlles ás familias a xestionar a súa economía persoal de maneira fácil e inmediata.
Os servizos dixitais de CaixaBank, en 'Family Now'
CaixaBank creou 'Family Now' para agrupar os servizos dixitais da entidade baixo un mesmo concepto, segundo explicou este luns nun comunicado. A iniciativa engloba unha ampla gama de produtos creados para axudarlles ás familias para xestionar a súa economía persoal de maneira fácil e inmediata.
O lanzamento de Family Now reflicte a visión baixo a cal CaixaBank desenvolveu toda a súa estratexia de innovación: poñer o cliente no centro e priorizar aqueles servizos que lle acheguen inmediatez, facilidade e control das súas finanzas persoais.
Este enfoque permitiulle á entidade ser na actualidade líder en banca online e banca móbil en España, con 5,7 millóns de clientes, dos cales 4,3 millóns operan a través do seu terminal.
'Family Now' supón, por unha banda, reforzar os servizos tecnolóxicos claves, e, por outro, seguir desenvolvendo servizos dixitais únicos no sector, vinculados prioritariamente á contorna móbil e baseados en tecnoloxías emerxentes, como o big data, a intelixencia artificial e a computación cognitiva.
CaixaBank ten unha longa experiencia no desenvolvemento de innovación pioneira, cunha traxectoria que se remonta á década dos anos 60 e 70 do século XX, coa introdución dos primeiros sistemas de teleproceso de España para conectar as oficinas bancarias cos servizos centrais.
Máis recentemente, a entidade foi a primeira en iniciar no país a banca por Internet, coa creación de Línea Abierta en 1998; a primeira do mundo en crear a súa propia app store para a descarga de aplicacións móbiles; a primeira de España en apostar comercialmente polo pago contactless e o pago móbil; a primeira do mundo en instalar caixeiros contactless e en lanzar pulseiras wearables para pagar en comercios; a primeira en lanzar un banco mobile only en España, con imaginBank; e a primeira de Europa en crear un chatbot de intelixencia artificial para atención ao cliente.
NOVIDADE
Unha das principais novidades vinculadas á iniciativa 'Family Now' é o lanzamento da nova aplicación móbil de CaixaBank, a través da cal os usuarios poden realizar todas as súas xestións financeiras.
A app, que no momento do seu lanzamento, en 2009, foi a primeira creada por unha entidade financeira en España que entrou na App Store de Apple e que tivo unha versión para Android, é a principal porta de entrada dos 4,3 millóns de usuarios que CaixaBank ten en banca móbil, un servizo no que a entidade é líder en España. Deles, 2 millóns de persoas utilizan exclusivamente o móbil para xestionar as súas finanzas.
A nova versión da aplicación, creada coa participación de máis de 1.300 clientes e a utilización de metodoloxía Fintech no deseño e o desenvolvemento, está totalmente orientada a adaptarse ás necesidades dos usuarios.
Escribe o teu comentario