​O BNG reclama viaxes en tren máis baratas para non perder poboación

A deputada Noa Presas pide máis conexións e unha rebaixa do 30% do prezo do Avant entre Ourense e Santiago.


|

Noa presas bngNoa Presas alerta da caída demográfica. Foto: BNG


A deputada do BNG por Ourense, Noa Presas, reclamou este xoves unha rebaixa do 30 por cento do prezo do billete a Santiago, así como un aumento nas frecuencias entre ambas as dúas cidades, co obxectivo de "atraer máis usuarios" e "contribuír a fixar" unha poboación que na actualidade prefire trasladarse á capital galega "porque lle sae máis barato" alugar un piso.


Así o sinalou durante unha rolda de prensa na que anunciou que esta demanda será unha das primeiras peticións que o seu grupo levará ao Parlamento en 2018, ano no que o BNG volverá incidir na necesidade de "avances" na A-76, que unirá Ponferrada con Ourense.


Presas alertou sobre "importantes problemas" na conexión ferroviaria tras máis dun lustro da conexión entre as cidades a través do tren Avant, o que leva a moitos ourensáns a decantarse polo autobús ou a autovía "a pesar de ter unha peaxe abusiva".


Para a deputada nacionalista na actualidade existen poucas conexións entre as capitais. Así referiu que na actualidade a viaxe desde Santiago a Ourense está supeditado ás liñas que comunican a capital de Galicia con Madrid; mentres que desde Ourense "a partir do mediodía ambas as dúas cidades están desconectadas".


BONOS DE VIAXES


Tamén criticou a nacionalista o prezo do billete, na actualidade establecido en 16,60 euros por viaxe, e esixiu "unha rebaixa do 30 por cento" do importe de cada ticket individual, pero tamén nuns bonos que cualificou como "irracionais e abusivos".


Así, lamentou que o bono de 10 viaxes, que custa 73 euros, "só ten un prazo establecido de 10 días" para gastalas, unha situación similar á que se produce co bono de 30 días.


A deputada nacionalista pediu "unha racionalización" dos bonos, aumentando o prazo para consumir as viaxes e reducindo un 30 por cento o prezo dos billetes.


Para Presas, estas medidas evitarían que moitos cidadáns que estudan ou traballan na capital galega trasladen o seu domicilio fóra da provincia "porque lles sae máis barato que pagar o transporte".


Ademais, apoiou a súa petición nas "ganancias" de Renfe Viaxeiros, que obtivo "no primeiros nove meses de 2017 máis de 66 millóns de euros en beneficios", e á vista de que o Goberno prevé destinar 937 millóns de euros ás conexións ferroviarias declaradas obrigacións de carácter público, entre as que se atopa Santiago-Ourense.


EVITAR A PERDA DE POBOACIÓN


En paralelo, o BNG incide en que unha rebaixa do prezo do billete desde os 16,60 euros que custa ata os 10 euros favorecería "un aumento da clientela deste medio de transporte" e serviría para fixar poboación nunha das provincias de España onde é máis alarmante a caída demográfica.


Por outra banda, Presas reivindicou que durante 2018 se produzan "avances" nas obras da autovía que conectará Ponferrada e Ourense (A-76). Na súa intervención lembrou que, na actualidade, este proxecto está a ser revisado debido a que o trazado presentado polo Goberno español atravesa varias zonas de gran valor ecolóxico. 


relacionada Adif licita as obras do ramal provisional entre Taboadela e Ourense

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE