Unha de cada catro 'millennials' gasta máis de 100 euros ao mes en moda
As 'millennials' compran por prezo, mentres que as 'senior' priorizan na calidade.
O 24% das mulleres españolas menores de 30 anos inviste máis de 100 euros ao mes en moda, mentres que o 71% gasta menos desa cifra, segundo se desprende do estudo 'Young Vs. Seniors' de vente-privee, creadora do concepto de vendas 'flash' por Internet.
En concreto, ao comparalo coas maiores de 65 anos, o 36% gasta máis de 100 euros ao mes, mentres que a porcentaxe de mulleres que invisten menos de 100 euros en moda cae ata o 33%.
Respecto ao momento de compra, a pesar de que ambos os grupos de idade compran moda ao longo de todo o ano, o 36% das 'millennials' gústalles achegarse ás tendas de roupa para 'darse un capricho', mentres que o 33% das mulleres maiores de 65 compran cando hai rebaixas ou vendas privadas.
Á hora de realizar as súas compras, o 'smartphone' atópase como a principal canle de compra para as 'millennials'. En concreto, o 71% das menores de 30 anos utilizan o seu teléfono móbil para realizar as súas compras de roupa, mentres que no caso das maiores de 65 anos, a porcentaxe redúcese ata o 44%.
O informe mostra que as cadeas de moda sitúanse como o lugar favorito para o 77% das mozas españolas, seguidas das webs de descontos (47%) e as boutiques de marcas (35%). Con todo, no caso das mulleres seniors prefiren achegarse aos grandes almacéns (50%), seguidas das webs de descontos (39%) e as tendas de grandes cadeas (32%).
En canto ao momento do día para realizar as súas compras, as horas da mañá son as favoritas para ambos os rangos de idade, xa que practicamente a metade das mulleres recoñece que vai de compras pola mañá, mentres que unha de cada tres o fai pola tarde.
Á hora de decidirse por unha peza ou outra, as condicións entre un rango de idade e o outro varían. Así, as menores de 30 anos teñen como principal referente o prezo (30%), ao que lle seguen a calidade e a comodidade, mentres que para as maiores de 65, o prezo sitúase nun segundo plano (14%), sendo a calidade a característica que marca a diferenza (37%).
O informe mostra que tanto as máis novas como as seniors son fieis ás súas tendas e gústalles comprar nos mesmos establecementos a maioría das veces. En concreto, o 57% das menores de 30 anos adoitan adquirir roupa e complementos nas mesmas marcas ou tendas, mentres que no caso das maiores de 65 anos, a porcentaxe redúcese ata o 49%.
Escribe o teu comentario