Eixo Atlántico pide dotar a eurorrexión dunha autoestrada ferroviaria do século XXI

O mapa ferroviario da eurorrexión ten como obxectivos as conexións A Coruña-Lisboa, Lugo-Ourense e Monforte-Palencia. 



|


CEPeurorrexion 1


O Eixo Atlántico e a Confederación de Empresarios de Pontevedra (CEP) reclamaron ás distintas administracións que este 2017 dean "os primeiros pasos" para que a fachada marítima atlántica pase de ter unha 'corredoira' ferroviaria a unha autoestrada ferroviaria do século XXI.


Así o trasladaron este xoves o presidente da CEP, Jorge Cebreiros, e o secretario xeral do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao, durante o foro 'A vertebración ferroviaria da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal', onde remarcaron que lideran esta reivindicación porque entenden que as empresas e cidadáns "necesitan que --pelexen-- pola vertebración ferroviaria de Galicia".


"Non imos ceder a posibilidade de que Galicia sexa máis competitiva pola perda do transporte ferroviario", aseverou Cebreiros, algo que secundou Vázquez Mao ao engadir que "sen infraestruturas non hai empresas, sen empresas non hai desenvolvemento económico, e sen desenvolvemento económico non hai creación de postos de traballo".


Así as cousas, apuntou que "ata agora" Galicia e o norte de Portugal non tiveron "boas comunicacións ferroviarias" senón "corredoiras".


"A primeira liña que merece chamarse comunicación é Vigo-A Coruña, que en dous anos leva 5 millóns de pasaxeiros. Quere dicir que cando o tren se moderniza, é máis competitivo, económico e sustentable collemos o tren", dixo.


Nesta liña, manifestou que o mapa ferroviario da eurorrexión ten como obxectivos básicos a conexión A Coruña-Lisboa; a de Lugo-Ourense --entre as dúas precisan 1.100 millóns de euros, que financiados co Plan Junker a 25 anos "supoñería 50 millóns ao ano--; e a de Monforte-Palencia, que é "a saída natural dos portos galegos e enlaza coa autoestrada ferroviaria europea".


PRIORIDADE DO GOBERNO


O foro contou coa participación dos secretarios de estado de infraestruturas de España e Portugal, Xulio Gómez-Pomar e Guilherme D'Oliveira, respectivamente.


O primeiro deles insistiu ante os medios en que para o Ministerio de Fomento a conexión entre Madrid e Galicia e dentro de Galicia "vén sendo unha prioridade".


Así as cousas, remarcou que "se investiron miles de millóns" no desenvolvemento da liña Madrid-Galicia e "centos de millóns" no Eixo Atlántico. A iso, indicou que se suman outros proxectos de conexión ferroportuaria como na Coruña e Ferrol.


"O tráfico de pasaxeiros do corredor Atlántico é unha prioridade por que é posiblemente o corredor máis rico en movemento de persoas de todos os corredores ferroviarios que temos", destacou, antes de agregar que tamén a conexión con Portugal e a coordinación entre as autoridades de ambos os países neste sentido "é importantísima".

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE