Convocada para o 11 de marzo a cuarta edición do Día Internacional do Cocido
Os organizadores aspiran a converter o #CocidoDay en trending topic para "compartilo co mundo" e que se vexan "todas as súas formas e variedades".
A cuarta edición do Día Internacional do Cocido foi convocada para o vindeiro sábado 11 de marzo co fin de que "centos de persoas senten á mesa e gocen dun bo prato e o compartan para converter o #CocidoDay en Trending Topic".
Así o informaron os organizadores da iniciativa, que valoraron o "rotundo éxito" en edicións pasadas. Por iso, a organización destacou que prevé repetir os "bos resultados" nesta nova cita, tanto "polo interese mostrado polo público, como polo feito de que cada ano son máis os restaurantes que solicitan ser parte da rede de puntos oficiais do evento", segundo indica.
Os organizadores resaltaron que o #CocidoDay foi premiado pola revista 'La alacena roja' como 'Os Mellores do 2016', na categoría 'De Comer'. "Un recoñecemento non só á iniciativa e a súa organización, senón a todos os que ano tras ano apoian o evento, participan del e, sobre todo, o desfrutan. Sen eles non habería nada disto", apuntou Alberto Ribas, responsable de organización.
Desde a primeira das súas edicións, centos de persoas en restaurantes e fogares de Galicia, España e o mundo están chamados o sábado 11 de marzo a sentar á mesa "cunha misión clara: gozar dun bo prato de cocido, en todas as súas formas e variedades, e compartilo en redes sociais", segundo explican os organizadores.
De feito, a organización deste evento destaca que "moitas serán as cidades" que se sumen este ano á lista de puntos que formarán parte da rede oficial de puntos do #CocidoDay, "que se fai infinita en tanto que o evento gastrosocial do cocido por excelencia está aberto a todos os públicos en calquera parte do mundo", segundo puntualiza.
"COMPARTILO CO MUNDO"
"Dá igual se es un restaurante da rede oficial, se fuches comer ao bar da túa rúa ou se cociñas un bo cocido en casa. O importante é gozalo e compartilo co mundo enteiro en redes sociais, convertendo #CocidoDay en Trending Topic (TT)", segundo manifestou Luís Ulloa, responsable de contidos do Día Internacional do Cocido.
"Superamos as cifras de anos anteriores, de novo convertemos o hashtag en Trending Topic en Twitter na hora punta do mediodía e a difusión en medios superou todas as expectativas posibles", lembrou, pola súa banda sobre a edición pasada, Frenchi Ouviña, Social Media Strategist do Cocido Day.
Escribe o teu comentario