O novo CEO de Inditex, Óscar García Maceiras: "A nosa xente é de lonxe nosa maior vantaxe"
A sociedade que preside desde este outono Marta Ortega bate o seu récord de facturación e beneficio nun terceiro trimestre
Na súa primeira intervención con analistas, o novo conselleiro delegado presenta un plan que pasa por potenciar a dixitalización e manter a remuneración aos accionistas
Marta Ortega, presidenta de Inditex
O novo conselleiro delegado de Inditex, Óscar García Maceiras, apostou pola continuidade nos piares estratéxicos do grupo fundado por Amancio Ortega, cuxa presidencia recaerá na súa filla Marta Ortega a partir do 1 de abril de 2022, á vez que resaltou o modelo único da compañía, cunha plena integración das tendas físicas e 'en liña'.
"FASE TEMPERÁ" DA INTEGRACIÓN
"A miña primeira mensaxe para vós é un de continuidade dos piares estratéxicos de Inditex. Gozamos dun modelo de negocio único, que integra completamente as tendas físicas e o 'en liña', e esta característica única manterase como un dos piares fundamentais de Inditex, estamos só nunha fase temperá de desenvolvemento de todo este potencial", subliñou García Maceiras na súa primeira intervención ante os analistas con motivo da presentación de resultados.
Neste sentido, destacou que a sustentabilidade e a digitalizacion manteranse como o 'core' da estratexia da compañía. "A nosa principal prioridade seguirá sendo o investimento en iniciativas que aseguren un crecemento rendible do grupo en combinación coa disciplina financeira, así como o mantemento dunha política de remuneración para o accionista predicible e atractiva", asegurou.
RECURSOS HUMANOS
O novo CEO da compañía destacou ademais o talento dos equipos e das persoas que integran a firma, que "é só comparable ao seu compromiso e espírito emprendedor". "A nosa xente, é de lonxe, a nosa maior vantaxe competitiva", sinalou García Maceiras, quen destacou ademais a forma na que o grupo manexou unhas condicións de mercado "moi difíciles" nos últimos meses marcados pola crise sanitaria. "O feito de que esteamos en niveis prepandemia dio todo", afirmou.
Por último, destacou a relevancia dos resultados presentados por Inditex no momento actual, "feito que confirma a importancia de continuar, de profundar e de desenvolver este modelo, que identifica e diferenza á empresa".
CONTAS NOS TRES PRIMEIROS TRIMESTRESTRES
Inditex rexistrou un beneficio neto de 2.500 millóns de euros durante os nove primeiros meses do seu exercicio fiscal 2021-2022 (entre o 1 de febreiro e o 31 de outubro), o que supón un aumento do 273% respecto a un ano antes, cando gañou 671 millóns de euros.
As vendas do grupo ascenderon a 19.325 millóns de euros entre febreiro e outubro, un 37% máis respecto ao mesmo período de 2020, mentres que as vendas a tipos de cambio constantes creceron un 39%.
Desta forma, Inditex alcanza a súa máximo histórico de vendas e beneficio nun terceiro trimestre, o segundo consecutivo tras o período entre maio e xullo, cando xa conseguiron ser as máis altas da compañía nun segundo trimestre.
En concreto, a firma gañou 1.229 millóns de euros entre agosto e outubro deste ano, por encima dos 850 millóns do segundo trimestre e dos 421 millóns do primeiro.
Escribe o teu comentario