Alfico, filial de New Balance, négase fornecer a Experience Group por unha débeda de 6 millóns​

A empresa que explota o 'retail' de New Balance en España e Portugal asegura que o acordo se renova automaticamente no marco dun plan ata 2025



|

A negativa de Alfico a non continuar a súa colaboración con Experience Group e as esixencias estes a que manteñan a subministración chegou este luns aos xulgados de Redondela.


Experience distribúe os produtos de New Balance en España e Portugal e advirte que sen as subministracións terá lugar un inminente peche de tendas.


Vista xeral do xuízo entre New Balance e Experience Store, en Xulgado de Primeira Instrución de Redondela, ao 13 de decembro de 2021, en Redondela, Pontevedra, GaliciaXulgados de Redondela | Foto: EP


Alfico, filial de New Balance, defendeu o seu "dereito" a non continuar a súa colaboración con Experience Group, que distribúe os seus produtos, por unha débeda de 6 millóns de euros contraída por esta. Mentres, Experience Group afirmou que a renovación do acordo era tácita e alertou de que se a filial de New Balance non mantén a subministración producirase un inminente peche de tendas.

Así se manifestaron nun xuízo celebrado este luns no Xulgado de Primeira Instancia e Instrución 1 de Redondela (Pontevedra) tras unha demanda interposta por Experience Group, que distribúe produtos de New Balance en España e Portugal desde 2013 e xestiona as súas tendas, contra a filial de New Balance en España, Alfico. Deste xeito, Experience busca que se manteña a subministración e que este inclúa as últimas coleccións

En concreto, Experience Group conta cun contrato de licenza dos produtos ata o 31 de decembro de 2021 e o pasado mes de outubro a parte demandada comunicoulle a suspensión da distribución, que xustificou na débeda contraída con ela. Ademais, recentemente, a parte demandada chegou a realizar unha oferta para comprar esta empresa.

Na demanda, a empresa Experience Group defendeu que o acordo se renova automaticamente cada cinco anos dentro dun plan estratéxico ata o 2025 e afirmou que este foi aprobado no Consello de Administración, ao que pertence a CEO de New Balance en España, Ana Scheidgen, que non declarou na vista por motivos de saúde.

Precisamente, Scheidgen montou a empresa Experience Group, que agora lle demanda, para a explotación do negocio 'retail' de New Balance en España e Portugal xunto con dous socios expertos no sector e vendeu a súa propia empresa Alfico á matriz de New Balance en Boston en 2016, segundo fontes de pártea actriz.


"DEREITOS" DE NEW BALANCE

No xuízo, o letrado da parte demandada ha remarcado que "New Balance fixo valer os seus dereitos" ao non renovar o contrato de licenza, que caduca o 31 de decembro, e que "actúa como paraugas dos demais acordos". "Desde xullo sabíase que o contrato ía terminar", asegurou o avogado, que afirmou que "non había ningún dato concluínte de que fose renovarse".

Ademais, insistiu en que "só 11 das 22 tendas de Experience contan con contrato de subministración". Tamén explicou que "se deron facilidades de pago" a Experience e chegáronse a ofrecer 17 millóns de euros para comprala, unha oferta que un accionista de Experience Group que compareceu como testemuña de pártea actriz asegurou que se situou en "8 millóns de euros".


"FALTA" DE SUBMINISTRACIÓN

Así mesmo, este socio de Experience Group afirmou que "Alfico segue sen fornecerlles" produtos, unha situación que advertiu que abocará a "pechar 22 tendas entre o venres e o luns". A preguntas do avogado da parte demandada sobre o número total de contratos de subministración que vencen en 2023, recoñeceu que "hai dúas".

Tamén insistiu en que "en novembro pensábase liquidar a conta pendente" con Alfico e incidiu en que se lle realizaron dous pagos que sumaron 3,3 millóns de euros, así como que a filial de New Balance desestimou plans de pago que se lle expuxeron desde 2019.

Adicionalmente, o director comercial de Experience Group recalcou que "se Alfico cumprise o contrato" alcanzado, recibiríanse "grandes compras de stock" que permitirían "garantir a subministración", que "non é suficiente" para abastecer aos establecementos 'outlet' do grupo. Ademais, afirmou que a filial da firma deportiva "nunca permitiu cancelar pedidos" nin "devolver mercadoría".

Do mesmo xeito, asegurou que a porcentaxe abonada polo grupo deportivo non cobre os gastos de loxística que asume Experience Group desde 2016.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE