A Catedral de Santiago encabeza a lista de Patrimonio da Humanidade de España con máis recensións
Os visitantes nacionais que este verán achegáronse a visitar a catedral compostelá durante o Ano Santo han contribuído a manter ao santuario á fronte desta listaxe.
Ao templo séguenlle xoias do patrimonio español como a Alhambra de Granada e o Park Güell de Barcelona.
Pórtico da Gloria | Foto: EP
O Patrimonio da Humanidade en España aumenta a súa elevada reputación 'en liña' tras o verán, grazas a un incremento dun 113% no volume de opinións e a unha cualificación sobresaliente da experiencia do visitante. Unha listaxe liderada por a Catedral de Santiago, segundo traslada o 'Monitor de Reputación En liña do Turismo Cultural' promovido por Vivential Value.
A Catedral de Santiago, a Alhambra e o Park Güell encabezan a lista do Patrimonio da Humanidade con máis recensións en España durante este verán. Séguenlle o Acueduto de Segovia, a Sacra Familia de Barcelona e o Parque do Retiro de Madrid, a Praza Maior de Salamanca, a Casa Batlló de Barcelona, o Museo do Prado en Madrid e o Teatro Romano de Mérida, ata completar o 'top 10'.
Como novidade nesta edición do Monitor incorporouse o Paisaxe da Luz de Madrid, cuxo recoñecemento como Patrimonio Mundial da Unesco tivo lugar o pasado mes de xullo.
O socio director da consultora, Rafael González, destacou que esta análise permite afirmar que se trata dunha "experiencia turística de calidade e de confianza", o que reforzará a capacidade como "tractores dos seus destinos na recta final de 2021 e na desexable normalización turística esperada para 2022".
En relación coa confianza e percepción de seguridade sanitaria entre os visitantes do verán de 2021, a maioría dos comentarios onde se menciona o Covid-19 eran positivos.
Con todo, nalgúns casos reclámase por parte dos clientes unha mellor xestión de aforos nos espazos visitados ou unha maior información respecto a a reapertura parcial dalgúns recursos.
TURISTAS NACIONAIS
Ademais, un 80% das recensións analizadas foron emitidas por turistas nacionais, destacando os franceses entre os visitantes estranxeiros, tanto polo seu número, 7% do total de opinións, como pola súa menor puntuación entre os mercados emisores relevantes.
Os resultados do estudo baséanse nas máis de 31.000 novas opinións xeradas na internet durante o mes de agosto de 2021, emitidas por visitantes locais e internacionais, fronte ás 14.600 do mesmo período do ano anterior.
Escribe o teu comentario