Lence crea emprego e prevé que 2021 sexa mellor que un 2020 no que facturou 139 millóns

|

Os resultados referendan a xestión de Carmen Lence (Lugo, 1970) á fronte do antigamente coñecido como Grupo Leite Río e sucesora do histórico Jesús Lence desde 2019.


Carmen Lence nunha imaxe da web do grupo

Carmen Lence nunha imaxe da web do grupo 


O Grupo Lence pechou o ano 2020 cunha facturación de 139,2 millóns de euros e un Ebdita --beneficio bruto de explotación calculado antes da deducibilidad dos gastos financeiros-- de 0,5 millóns, cifras por baixo do previsto a inicio de ano cando non se albiscaba a crise xerada pola pandemia.


Así o destacou a compañía nun comunicado remitido aos medios, no que o seu CEO, Carmen Lence, sinala que, a pesar diso, o comportamento do grupo mantívose "en certa medida equilibrado".


IMPACTO DOS PECHES HOSTALEIROS

Do mesmo xeito que outras empresas do sector de alimentación, Lence precisa que a principal causa da diminución na facturación da compañía debeuse a a caída abrupta da canle Horeca, que significou, no seu caso, unha redución da facturación de máis de 3 millóns de euros pola situación de peche vivida polo sector turismo e hostaleiro durante máis de medio ano. Iso, indicou, impediu á compañía executar os plans de expansión comercial e crecemento que tiña para o ano 2020.

Para este exercicio e a pesar de que a previsión con respecto á pandemia non é do todo optimista, o grupo detalla que os datos económicos han mellorado respecto ao ano precedente. Ademais, sostén que a evolución se prevé á alza pese ao contexto da canle Horeca que, segundo os diferentes indicadores, tardará aínda en recuperar os datos prepandemia.

Deste xeito, no primeiro semestre de 2021 igualáronse os datos de venda de 2019, grazas ao gran crecemento na alimentación moderna e no canle distribución.

PRODUCIÓN E CALIDADE
O grupo Lence asegurou que, a través das súas diferentes marcas, mantivo o seu compromiso co rural galego, concretamente coas explotacións agrarias, ás que recolleu a totalidade do leite ao prezo establecido a pesar da redución do mercado, "pagando un prezo que se sitúan por encima da media de Galicia".

En concreto, durante o 2020, o grupo procesou un total de 222 millóns de litros de leite, procedentes das 435 explotacións agrarias familiares provedoras, que se destinaron ao mercado nacional e ao internacional, con dúas novas incorporacións (China e Guinea Ecuatorial), chegando así a ter presenza en sete países.

Ademais, o pasado exercicio, Lence desenvolveu o lanzamento de catro produtos e a posta en marcha de envases sostibles en Leyma, ao que se sumaron neste primeiro semestre os da marca Rio de Galicia. Un camiño de innovación e sustentabilidade que, conforme sinala, manterase neste ano no que xa se puxo no mercado o leite de pastoreo, á que seguirá nestas semanas o leite ultrafiltrada e, ás que, sumaranse novidades tras o verán.


MÁIS TRABALLADORES

En materia de emprego, a compañía destaca que mantivo o impulso na creación de postos de traballo, con un incremento neto dun 6%, unha evolución á alza no que levamos de 2021.

Doutra banda, puxo en valor o investimento de case dous millóns de euros destinados á adquisición de novos equipos para a mellora da capacidade produtiva das factorías e a posta en marcha de novas aplicacións e ferramentas destinadas ao desenvolvemento de produto.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress