A audiencia dos xornais galegos en papel afúndese unha media do 25% e algúns caen o 50%
O ano 2.000 resultou pésimo para os diarios en papel en Galicia. Así se desprende dos datos da primeira onda do Estudo Xeneral de Medios (EGM) de 2021, á que tivo acceso Galiciapress.
O ano 2.000 resultou pésimo para os diarios en papel en Galicia. Así se desprende dos datos da primeira onda do Estudo Xeral de Medios (EGM) de 2021, á que tivo acceso Galiciapress.
O consumo de diarios caeu nun ano máis do 25%. O descenso foi maior nos deportivos (-39%) e nos económicos (-45%) que entre os informativos (-25%). Publicacións deportivas como As perderon máis da metade do seu público, en parte debido á suspensión dalgunhas competicións.
Por cabeceiras, La Voz de Galicia segue sendo a líder en lectores, a pesar de perder o 14% o ano pasado, caendo ata 356.000. Séguelle a bastante distancia Faro de Vigo, que se deixou un 26% de lectores e está en 119.000. Ningunha outra cabeceira supera os 100.000 lectores e só O Progreso e A Rexión chegan aos 50.000.
Por provincias, os tradicionais feudos seguen inalterables. Na Coruña liderado para A Voz, en Ourense para A Rexión, en Pontevedra para Faro e en Lugo para O Progreso, unhas das cabeceiras que mellor resisitió.
Curiosamente, a provincia de Lugo é a que máis prensa en papel consome, o 31% do público galego dos diarios en papel é lucense, a pesar de que Lugo é a provincia con menos habitantes, segundo as respostas aos encuestadores do EGM.
Entre as informativas, as cabeceiras galegas máis golpeadas o ano pasado foron as máis pequenas, máis sensibles ante os vaivéns do mercado. Así, por exemplo, Diario de Arousa deixouse o 50% de s público, Atlántico o 42% e A Opinión o 36%.
A TELEVISIÓN E INTERNET LÍBRANSE DA CAÍDA
Todos os medios sufriron retrocesos de audiencias o ano pasado, en parte debido ao coronavirus. Os máis afectados, con moito, foron os medios en papel. Se os xornais caeron un 25% de media, as revistas fixérono un 20%.
Cifras moito maiores ao pequeno paso atrás da televisión (-1%), internet (-4%) ou radio (-5%). Algo ata certo punto esperable, pois os confinamentos domiciliarios e os peches hostaleiros prexudican máis aos medios físicos, aínda que tamén reducen o consumo, por exemplo, de fútbol nos bares.
Escribe o teu comentario