Onda de estafas na Coruña a través do teléfono para facerse co control do PC e datos de bancos
A vítima recibe unha chamada no seu teléfono fixo dunha persoa que se fai pasar por traballador do servizo técnico dunha empresa de software
A Policía Nacional advirte dun modus operandi que pode parecer basto pero que parece está a resultar efectivo
A vítima recibe unha chamada no seu teléfono fixo dunha persoa que se fai pasar por traballador do servizo técnico dunha empresa de software
A Policía Nacional advirte dunha estafa informática que afectou a numerosos cidadáns na Coruña mediante a cal a vítima recibe unha chamada telefónica no seu teléfono fixo, na que unha persoa faise pasar por traballador do servizo técnico dunha coñecida empresa de produtos informáticos, e infórmalle de que detectaron que no seu computador hai un problema relacionado cun virus.
ACENTO ESTRANJERO
Segundo informou a Policía Nacional, en todos os casos o modus operandi foi o mesmo: "a vítima recibe unha chamada telefónica no seu teléfono fixo, na que unha persoa, normalmente con acento estranxeiro, faise pasar por traballador do servizo técnico dunha coñecida empresa de software e produtos informáticos, e infórmalle de que detectaron que no seu computador hai un problema relacionado cun virus", detalla.Igualmente, engade a Policía, "o llamante dille á vítima que poden solucionarlle o problema de forma remota polo prezo de cinco euros, os cales deben abonar facilitando os datos da súa tarxeta de crédito".
As vítimas aceptan o trato, dado o módico prezo, e proceden a instalar, tal e como lles indican desde o suposto servizo técnico, un programa que habilita o acceso remoto ao seu computador, para, en teoría, que eliminen o virus do seu terminal.
Con todo, unha vez teñen o control do computador, os autores da estafa instalan diversos tipos de malware, o que lles permite acceder a todos os datos contidos no mesmo, e facerse coas diversas claves utilizadas polo usuario, concretamente coas de banca en liña.
Ademais, e co pretexto de facer unha factura polos servizos prestados, o llamante pide á vítima os seus datos persoais completos, o seu DNI, e mesmo chegaron a obter directamente das vítimas os seus datos bancarios completos.
TRANSFERENCIAS
Con estes datos, e cos facilitados polo usuario da súa tarxeta de crédito, os autores comezan a ordenar transferencias e pagos de todo tipo, que continúan ata que a vítima decátase dos movementos na súa conta.
A Policía Nacional ha destacado que esta modalidade de estafa "afectou a numerosas persoas na cidade" herculina.
Escribe o teu comentario