Inditex pechará ata 300 tendas en España pero promete que "o persoal permanecerá estable"

|

O grupo de Amancio Ortega promete que recolocará aos empregados afectados noutros comercios e departamentos. Pecharán establecementos de todas as marcas -incluídas Zara, Pull & Bear e Breshka-, sobre todo os máis pequenos. A bolsa acolle a noticia dos peches e das inéditas perdas trimestrais anunciadas hoxe cunha subida do 1,83% a media mañá.





Inditex decidiu absorber entre 1.000 e 1.200 tendas en 2020 e 2021, das que entre 250 e 300 están situadas en España, segundo informou este mércores a compañía, que anunciou perdas de 409 millóns de euros, as primeiras desde que saíu a Bolsa en 2001, como consecuencia do impacto económico da crise sanitaria do Covid-19.



Traballadoras de Inditex protestan fronte a un Zara ao fío dos cambios laborais aplicados tras a crise do coronavirus nunha foto da CIG

Traballadoras de Inditex protestan fronte a un Zara ao fío dos cambios laborais aplicados tras a crise do coronavirus nunha foto da CIG 




Con todo, parece que o grupo galego non prevé despedimentos, polo menos de maneira masiva. "Os persoais permanecerán estables e, do mesmo xeito que ao longo do período 2012-2020, ofreceranse novos postos a todos os traballadores dos establecementos absorbidos, para cubrir as novas necesidades xeradas pola integración online e os envíos individualizados a clientes", promete no seu comunicado. 


Que comercios pecharán? Inditex aínda non publicou a lista de locais a abandonar. Agora ben, parece que no punto de mira están as tendas máis pequenas


 Así a firma anuncia  "a absorción de entre 1.000 e 1.200 tendas de menor tamaño, que representan entre un 5% e un 6% das vendas totais, e que teñen unha menor capacidade para prestar os novos servizos ao cliente". "Estas unidades correspóndense fundamentalmente cos establecementos máis antigos das cadeas diferentes a Zara", engade. 


Con todo, do total de tendas a absorber entre este ano e o que vén, entre 250 e 300 corresponden a Zara, seguido de Pull & Bear (entre 140 e 165) e Bershka (entre 135 e 160). 


IMPACTO DO CORONAVIRUS
O grupo fundado por Amancio Ortega, que reduciu un 60% o seu dividendo total, desde os 0,88 a 0,35 euros, e posposto un ano o pago do extraordinario, precisou que o valor neto contable deste plan de absorcións (peches) é de 308 millóns de euros e incluíuse na conta de resultados do primeiro trimestre 2020.

Inditex, que conta cunha rede de 7.412 establecementos ao 30 de abril, explicou que devandito plan, que inclúe entre 500 e 600 unidades cada ano, céntrase en tendas ao final da súa vida útil, sobre todo dos formatos novos e cuxa venda se pode recuperar en tendas próximas e 'online', e en unidades cun valor neto contable baixo (unha media de menos de 260.000 euros por tenda).

"Aínda que o resultado antes de impostos correspondente ás tendas para absorber representa entre o 3% e o 4% do total do grupo, espérase compensalo plenamente co aumento de vendas de tendas próximas e 'online' e polas eficiencias xeradas pola mellora na función de compra e a xestión de inventarios, impulsando un maior volume de vendas a prezo completo a longo prazo", explicou a firma téxtil, que precisou ademais que este plan representa entre o 5% e o 6% das vendas totais.

ABRIRÁ MÁIS DE 100 TENDAS EN DOUS ANOS
O obxectivo da compañía é contar con tendas máis grandes, ecoeficientes, totalmente dixitalizadas e sostibles, nas mellores localizacións, e con maior capacidade de venda.

A pesar deste plan de absorcións, o crecemento do espazo bruto no período 2020-2022 será de ao redor do 2,5% anual, cunhas aperturas brutas de 150 tendas anuais no devandito período, o que levará a cabo un número "moi significativo" de ampliacións de tendas de "alta calidade".

"Unha rede de tendas de alta calidade, nas mellores localizacións e con venda 'online' espérase que xeren un crecemento das vendas comparables a longo prazo de entre o 4% e o 6% anuais", explicou Inditex, que espera que estas iniciativas "resulten en maiores niveis de rendibilidade e menor intensidade de capital".

2.700 MILLÓNS PARA O PLAN 2020-2022
Neste contexto, o presidente de Inditex, Pablo Isla, presentou un plan 2020-2022 que anticipa o que será o futuro de Inditex, cun investimento de 1.000 millóns para reforzar a aposta por 'online' e 1.700 millóns para as tendas tecnoloxicamente integrada.

Devandito plan supón, segundo Isla, "culminar o proxecto cuxas bases se foron sentando progresivamente con importantes investimentos desde 2012, que vai transformar significativamente o perfil da compañía".

Así, Isla explicou que o obxectivo de aquí a 2022 é adiantar a implantación total do concepto de tenda integrada, cuxo futuro estará vinculado ao servizo "permanente" ao cliente "alá onde se atope, en calquera dispositivo, e en todo momento".

O plan prevé que as vendas por internet alcanzarán máis do 25% do total en 2022, desde o 14% de 2019, cunha rede de tendas integrada "máis áxil e sostible", que incorporará novas ferramentas tecnolóxicas, cunha superficie media por tenda máis grande, maiores niveis de rendibilidade, e que crecerá entre un 4% e un 6% en tendas comparables.

"Os CONSUMIDORES VOLVEN Ás TENDAS CON TOTAL NORMALIDADE"
Doutra banda, Isla expresou a súa "total confianza" en modelo de negocio de Inditex e no potencial a longo prazo da compañía. De feito, subliñou que este modelo integrado é o que lle permitiu á firma dar cobertura ao 'online' co 'stock' das tendas na crise ocasionada polo Covid-19.

Sobre a evolución do negocio tras a reapertura de tendas, Isla resaltou que o comportamento dos clientes é "total e absolutamente normal", aínda que é "demasiado pronto" para avalialo. Con todo, en mercados como China, Xapón e Corea do Sur, os seus establecementos funcionan con normalidade e alcanzaron niveis de vendas do ano pasado.

En concreto, as vendas de Inditex caeron un 44% no seu primeiro trimestre fiscal, ata 3.303 millóns de euros, a pesar de que no período chegou a estar pechado ata o 88% do parque total de tendas, debido á pandemia do Covid-19.

A pesar diso, as vendas 'online' creceron un 50% no trimestre e un 95% en abril. Así mesmo, a venda en tenda e 'online' a tipo de cambio constante decreceu un 51% no mes de maio e un 34% desde o 2 de xuño ata o 8 de xuño.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress