Evacuada a tripulación do Blue Star, que segue encallado con 105 toneladas de combustible

|

O rescate do quimiqueiro segue en mans da armadora, que como explicou Galiciapress é unha fretadora das Illas Bermudas que contratou a unha naviera de Singapura que á súa vez encargou o labor á empresa holandesa que cambiou o rumbo do Prestige.


As tarefas para sacar o carburante do 'Blue Star', encallado na costa de Ares (A Coruña), quedaron suspendidas debido ás malas condicións climatolóxicas na zona ata que "a meteoroloxía permítao".



O delegado do Goberno observa o Blue Star este martes desde a costa nunha foto da Delegaciu00f3n do Goberno

O delegado do Goberno observa o Blue Star este martes desde a costa nunha foto da Delegación do Goberno


O armador do buque reclamou ás autoridades de Salvamento Marítimo a evacuación dos 16 tripulantes. Ata alí desprazáronse o Helimer 401, que levou aos ocupantes ata Alvedro, e o Pesca 2.

Na mañá deste martes iniciáronse os traballos previos para poder acometer o transvasamento das 105 toneladas de fuel e gasóleo que ten no seu interior o buque, que deberán esperar de momento.

Así, os preparativos de extracción do combustible desde terra consisten no acondicionamento dun camiño de acceso próximo. En paralelo, medios aéreos e terrestres iniciaron o traslado do material necesario.

OPERATIVO
Segundo fontes consultadas por Europa Press, entre a medidas de seguridade establecidas recóllese que estas tarefas terán que ser sempre realizadas de día. Para iso, está previsto a utilización duns oito camións cisterna, unha góndola de transporte e un bulldozer.

Así mesmo, habilitarase unha área totalmente restrinxida á que ninguén poderá acceder, mentres haberá outra para entrada única e exclusivamente da prensa. Ambas estarán sinalizadas. A Garda Civil, a Policía Local e Protección Civil de Ares coordinarán este operativo de seguridade.

A compañía encargada da extracción, 'Ardentia Marine' estima que a duración da extracción do gasóleo farase nunhas seis horas. En cambio, a do fuel, polos seus especiais características, pode estenderse mesmo algúns días segundo as circunstancias.

Todo o combustible está na zona de popa e os medios necesarios para a súa extracción serán trasladados ao barco en helicóptero. Aqueles que non sexa posible polo seu peso levarán a través dunha tirolesa desde unha base firme e segura a construír en terra na zona máis próxima ao buque.

Xunto a isto, a compañía ten a obrigación de comunicar cada seis horas ás autoridades a execución de todas as súas actuacións.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress