Sanidade manda retirar estes dous audífonos por problemas na amplificación

|

As persoas con aparellos 'Beltone' e 'Resound' deben ir ao médico se senten molestais e contactar co seu centro auditivo


A Axencia Española de Medicamentos e Produtos Sanitarios (AEMPS), dependente do Ministerio de Sanidade, Consumo e Benestar Social, informou de que a empresa GN Hearing Care retirou do mercado determinados números de serie de audífonos retroauriculares e intraauriculares 'Beltone' e 'Resound', reparados entre o 14 de agosto e o 5 de setembro de 2019, debido á posibilidade de que un erro no programa cause alteracións na amplificación do son.


Perda auditiva, audífono, oído


De acordo coa información facilitada pola empresa, identificáronse unha incidencia no programa 'Service & Repair Tool', a cal afecta á captura e restauración dos datos de usuarios, causando que estes audífonos reparados conteñan especificacións alteradas para a amplificación de son, expoñendo potencialmente a capacidade auditiva remanente dos usuarios ao risco de experimentar unha ganancia adicional non intencionada de diferentes graos.

Estes produtos distribúense en España a través da empresa GN Hearing Care, quen enviou unha nota de aviso para informar do problema detectado aos profesionais sanitarios dos centros auditivos de España aos que lles distribuíron os números de serie afectados, na que se inclúen as accións para seguir para proceder á súa retirada.

NON TODOS ESTÁN AFECTADOS
Ante isto, a AEMPS recomendou aos profesionais sanitarios dos centros auditivos que, se enviou a reparar audífonos retroarticulares e intrauriculares 'Beltone' e 'Resound' entre os meses de agosto e setembro de 2019, verifique se se corresponden con algún dos números de serie afectados.

No caso de que así sexa e o audífono aínda estea no seu poder, Sanidade solicitou que non se lle entregue ao paciente, sepárese do resto e contacte con GN Hearing Care para xestionar a súa devolución. Agora ben, no caso de que xa entregase algún dos audífonos afectados a algún paciente, recomendou contactar con el e pedirlle que deixe de utilizalos e devólvaos ao seu gabinete para substituílos sen cargo.

Do mesmo xeito, a AEMPS instou aos pacientes para verificar se o seu audífono está afectado e, en caso afirmativo, deixe de utilizalo e contacte co centro auditivo para a súa devolución e substitución. Finalmente, o organismo pediu aos usuarios que contacten co seu médico no caso de que experimenten molestias relacionadas co uso do audífono.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress