Ryanair condenada non só a pagar billetes de voo atrasado, senón tamén danos por un paquete turístico alleo

|

Mala noticia para as compañías aéreas, boa noticia para os viaxeiros. Un xulgado da Coruña acaba de dar a razón a dous viaxeiros, aos que Ryanair debe pagar 2.000 euros. Corresponden non só aos seus billetes, senón tamén a "danos e prexuízos derivados do atraso de seis horas dun voo da compañía entre Santiago e Madrid" debido a que o atraso provocou que perdesen o paquete de vacacións que contrataran con outra compañía.


E é que estas persoas tiñan contratado, como moitos por estas datas, un paquete turístico que partía de Madrid e que perderon polo atraso do seu Ryanair. Dous días estiveron na capital de España tentando que a axencia de viaxes ofrecéselles unha alternativa, sen éxito. Vaia, que en gran medida Ryanair deixounas sen vacacións.



Sindicatousoryanair

Numerosos voos de Ryanair sufriron atrasos este ano debido ás folgas


A compañía de baixo custo pagou os 250 euros da conexión Lavacolla - Barallas e desentendeuse do resto. Os cidadáns non se deron por vencidos, recorreron ao colectivo de consumidores UCGAL para presentar unha denuncia ante a Xustiza, que lles acaba de dar a razón.


DANOS MORAIS

 UCGAL reclamoulle a Ryanair os gastos xerados polo atraso e engadiu  a contía polos danos morais derivados da perda das vacacións. A Xustiza dálle a razón porque as aerolíneas “quedan obrigadas á indemnización de danos e prexuízos causados os que no cumprimento das súas obrigacións incorresen en dolo, descoido ou morosidade,…”.


Entón, pódese reclamar algo máis que o prezo do billete e no seu caso os gastos de manutención?. Desde a Unión de Consumidores de Galicia insisten ás persoas afectadas por atrasos ou cancelacións de voos que "teñen a posibilidade de facer valer os seus dereitos e levar adiante unha reclamación por danos e prexuízos".


OLLO COAS WEBS DE RECLAMACIÓNS

De feito, nos últimos anos apareceron numerosas web que ofrecen encargarse de tales reclamacións. "Para unha persoa consumidora sempre será máis efectivo, económico e transparente realizar a súa reclamación a través da súa asociación de consumidores", explican desde UCGAL.


Novo revés para Ryanair, cuxo mediático dono, Michael O'Leary, acaba de anunciar que vai despedir 500 pilotos e 400 asistentes.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress