Ryanair condenada non só a pagar billetes de voo atrasado, senón tamén danos por un paquete turístico alleo
Mala noticia para as compañías aéreas, boa noticia para os viaxeiros. Un xulgado da Coruña acaba de dar a razón a dous viaxeiros, aos que Ryanair debe pagar 2.000 euros. Corresponden non só aos seus billetes, senón tamén a "danos e prexuízos derivados do atraso de seis horas dun voo da compañía entre Santiago e Madrid" debido a que o atraso provocou que perdesen o paquete de vacacións que contrataran con outra compañía.
Mala noticia para as compañías aéreas, boa noticia para os viaxeiros. Un xulgado da Coruña acaba de dar a razón a dous viaxeiros, aos que Ryanair debe pagar 2.000 euros. Corresponden non só aos seus billetes, senón tamén a "danos e prexuízos derivados do atraso de seis horas dun voo da compañía entre Santiago e Madrid" debido a que o atraso provocou que perdesen o paquete de vacacións que contrataran con outra compañía.
E é que estas persoas tiñan contratado, como moitos por estas datas, un paquete turístico que partía de Madrid e que perderon polo atraso do seu Ryanair. Dous días estiveron na capital de España tentando que a axencia de viaxes ofrecéselles unha alternativa, sen éxito. Vaia, que en gran medida Ryanair deixounas sen vacacións.
Numerosos voos de Ryanair sufriron atrasos este ano debido ás folgas
A compañía de baixo custo pagou os 250 euros da conexión Lavacolla - Barallas e desentendeuse do resto. Os cidadáns non se deron por vencidos, recorreron ao colectivo de consumidores UCGAL para presentar unha denuncia ante a Xustiza, que lles acaba de dar a razón.
DANOS MORAIS
UCGAL reclamoulle a Ryanair os gastos xerados polo atraso e engadiu a contía polos danos morais derivados da perda das vacacións. A Xustiza dálle a razón porque as aerolíneas “quedan obrigadas á indemnización de danos e prexuízos causados os que no cumprimento das súas obrigacións incorresen en dolo, descoido ou morosidade,…”.
Entón, pódese reclamar algo máis que o prezo do billete e no seu caso os gastos de manutención?. Desde a Unión de Consumidores de Galicia insisten ás persoas afectadas por atrasos ou cancelacións de voos que "teñen a posibilidade de facer valer os seus dereitos e levar adiante unha reclamación por danos e prexuízos".
OLLO COAS WEBS DE RECLAMACIÓNS
De feito, nos últimos anos apareceron numerosas web que ofrecen encargarse de tales reclamacións. "Para unha persoa consumidora sempre será máis efectivo, económico e transparente realizar a súa reclamación a través da súa asociación de consumidores", explican desde UCGAL.
Novo revés para Ryanair, cuxo mediático dono, Michael O'Leary, acaba de anunciar que vai despedir 500 pilotos e 400 asistentes.
Escribe o teu comentario