Incendio nun petroleiro cheo de diesel e combustible de avións, o Greta K, fronte ás costas do norte de Portugal

Está a unha distancia da fronteira semellante á que hai entre o Miño e a Ría de Arousa. As autoridades lusas tentaron apagar o lume na sala de máquinas fronte ás costas de Matosinhas, pero finalmente preferiron afastar o buque da costa.


|

As autoridades de Portugal admiten que os riscos para o medio ambiente non se poden descartar por agora. Planean extinguir o lume e tentar transferir a carga no porto de Leixoes. 

 

Tres remolcadores afastaron o buque da zona da Foz de Douro (Matosinhos) e agora están a lanzar auga do mar para tentar acougar as chamas, pero o incendio segue en marcha case un día despois da primeira alerta.

 

O Greta K ten bandeira de Malta e é relativamente novo, pois foi botado en 2016. A súa tonelaxe supera as 16.000 toneladas. Está a arder a sala de máquinas, pero por agora non a carga nin o combustible do propio barco.

 

Greta K ardiendo en una imagen de la RTP
Greta K ardendo nunha imaxe da RTP


O incendio destado o martes no barco Greta K fronte ás costas do Porto permanece activo este mércores controlado, máis de 16 horas despois da alerta, segundo trasladou a capitanía do porto do Porto.

"Todo segue igual que onte á noite (martes). O barco (que transporta combustible requintado) permanece a unhas 11 millas da liña de costa (case 18 quilómetros) e conta con dous remolcadores de porto que brindan asistencia, manteñen a posición e arrefrían as estruturas con chorros de auga", dixo a Lusa, o comandante do Porto de Aveiro.

 



Segundo o capitán de Navío Silva Rocha, ao redor das 07,00 horas, o capitán e dous tripulantes permaneceron no lugar e nos remolcadores para brindar a asistencia técnica necesaria.
 

Á espera DUN BUQUE DE GUERRA
"Estamos á espera da chegada da Fragata Corte-Real da Armada para que posteriormente os equipos técnicos poidan facer unha valoración máis rigorosa do que ocorre no buque", sinalou.

Segundo a Armada portuguesa, a alerta deuse ao redor das 15:30 horas do martes ao "Centro de Coordinación de Procura e Salvamento Marítimo (MRCC) de Lisboa, da Armada" por un "incendio no petroleiro Greta K, con bandeira de Malta, que navegaba a unha milla e media da costa, a uns tres quilómetros, xunto a Praia dous Ingleses, en Foz do Douro, con 19 persoas a bordo, todas de nacionalidade filipina".
 

Remolcadores combatiendo el incendio en el petrolero Greta K frente a Matosinhos en una foto de la RTP
Remolcadores combatendo o incendio no petroleiro Greta K fronte a Matosinhos nunha foto da RTP


Segundo o capitán do Porto de Aveiro, non houbo derrame de combustible, manter o buque na súa integridade física. Ás 07,00 horas atopábanse no lugar unha embarcación de salvamento, outra da Policía Marítima e dous remolcadores do porto.
 

UN HOSPITALIZADO
"Non hai feridos que reportar. Só un dos tripulantes foi trasladado ao hospital con queixas nunha man", dixo o capitán Silva Rocha.

O barco Greta K, que se incendiou fronte a Foz do Douro, no Porto, atopábase ás 17,45 horas, no momento do sinistro, a catro quilómetros da costa, procedente do porto de Sines, segundo a aplicación Marine Traffic.

 

var width="100%";var height="400"; var mmsi=249711000;



O barco en chamas dirixíase ao porto de Leixões, en Matosinhos, agregou a fonte de Protección Civil. O martes pola noite, a tripulación foi evacuada, quedando tres, e o buque estaba a ser remolcado lonxe da costa, segundo a Armada portuguesa.

A Administración dos Portos de Douro, Leixões e Viana do Castelo (APDL), que dispuña a bordo dun práctico de barra para dar apoio ao buque que se dirixía a Leixões, logrou embarcar rápidamente tres remolcadores para axudar a combater o incendio. O Capitán do Porto de Douro e Leixões tamén comprometeu dúas embarcacións da Estación de Salvavidas de Leixões, segundo un comunicado da Mariña.
 

AFÁSTANO DA COSTA
O buque, que leva "a bordo diésel e combustible para avións (jet fuel) e non ten cru", foi remolcado a unha zona afastada da costa.

O martes, a Armada indicou que estaba a reforzar o material e os equipos para combater a contaminación no caso de que se presentase un foco de contaminación, mentres que o Instituto Hidrográfico, da Armada, tamén estaba monitoreando a situación pola eventual necesidade de cálculo de derívaa, en caso dunha fonte de contaminación.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE