Stellantis Vigo, con beneficios de marca, logra 29 millóns de axudas do Perte VEC II, aínda que detén a súa actividade

A planta de Balaídos celebra a chegada de máis fondos o mesmo día que anuncia, de novo, a parálise do seu Sistema 2 por falta de pezas. O anuncio, tal e como critican desde a CUT, trasladouse aos traballadores con só tres horas de antelación.


|

Archivo - Imagen de la factoría de Stellantis Vigo.
Arquivo - Imaxe da factoría de Stellantis Vigo.

 

Pode parecer que 29 millóns de euros quedan en nada ante os máis de 18.600 millóns de beneficios que computaron as contas do Grupo Stellantis en 2023, pero é un diñeiro que na planta de Balaídos foi celebrado como o Gordo de Nadal. E é que Stellantis Vigo será beneficiaria dun do quince novos proxectos do PERTE do Vehículo Eléctrico e Conectado (VEC) II, tal e como anunciou esta mañá o ministro de Industria e Turismo, Jordi Hereu.

 


"No Perte VEC II convocamos 520 millóns e para min que o 95 % da convocatoria esgotouse é a noción do éxito, ou sexa queremos esgotar todos os Pertes, quero ter que pedir ao Goberno máis fondos para aplicar aos Pertes, esta é a medida do éxito dos Pertes", anunciou Hereu, á vez que puntualizou que eses 29 millóns poderían ser mesmo máis. 

 

En Stellantis xa se adxudicaron proxectos para as súas plantas de Figueruelas, Vigo e Madrid, por un montante total 154 millóns de euros. A cifra poderá ser mesmo maior si temos en conta que a próxima semana lanzarase a terceira convocatoria do proxecto estratéxico para a recuperación e transformación económica do vehículo eléctrico e conectado (Perte VEC III), dotada de 300 millóns de euros, aos que hai que engadir os 200 millóns para a sección da cadea de valor dos vehículos eléctricos.
 

STELLANTIS VIGO QUERE MÁIS

Desde a cidade olívica han valorado moi positivamente estas axudas despois das mensaxes enviadas semanas atrás onde avisaban que, a pesar dos moitos beneficios da compañía, a súa viabilidade dependía en gran medida polas axudas públicas. En calquera caso, e a pesar da boa noticia, anuncian que presentarán alegacións para obter o "máximo apoio" aos seus proxectos.

 

 

"Coñecemos a resolución provisional da liña de vehículos Perte VEC II para Vigo, que valoramos como un importante paso e unha mostra da confianza e apoio do Goberno de España ao noso proxecto industrial nesta planta. No entanto, e da mesma forma que se realizou para a planta de Zaragoza, Stellantis presentará as alegacións necesarias para obter o máximo apoio aos proxectos presentados", destacan desde a compañía. 

 

Por outra banda, declaran que desde o grupo están "a estudar" a viabilidade económica en España destas iniciativas, onde inflúen os "altos niveis de competitividade, calidade e clima social da fábrica". "Como é habitual en Stellantis, os detalles do proxecto comunicaranse cando se tomaron as decisións oportunas", resolven.

 

PARO EN STELLANTIS E UN AVISO TRES HORAS ANTES

Todo isto sucede nun contexto no que a planta se ve abocada, de novo, a deter a súa produción na tarde deste mércores pola falta de pezas. O aviso chega no mesmo día e é o Sistema 2, que ensambla as furgonetas das distintas marcas do consorcio, o que non operará na quenda de tarde.
 


"Por causa de forza maior, a consecuencia da falta de aprovisionamentos, suspéndese a actividade do Sistema 2 na quenda de tarde do 8 de maio", detalla a firma, que xa acumula varios días de inactividade no que vai de ano, sempre coa crise dos semiconductores de fondo. Ao tempo, incúmprense as palabras de Ignacio Bueno, exdirector da planta, que asegurou a semana pasada que a previsión melloraría nas seguintes datas. 

 

UN CONVENIO ASINADO NO OUTONO QUE SEGUE SEN REXISTRAR

Os afectados, de novo, son os operarios que o pasado outono asinaron un convenio colectivo no que se establecía, entre outras disposicións, que os avisos de parón debían comunicar en tempo e forma, non con "tres horas de antelación" como ocorreu este mércores, o que espertou o enfado da CUT

 

 

"A dirección volve mostrar a súa total falta de respecto coas persoas traballadoras", reprenden desde o sindicato, á vez que sinala á "complicidade e convivencia" de CC.OO., UXT, e SIT-FSI, sindicatos que si asinaron o convenio, que segue "sen estar rexistrado pola autoridade laboral", e entregaron "un cheque en branco" a Stellantis.  

"A empresa fai uso dun preaviso que, posiblemente, vulnera a lexislación vixente. A dirección volve deixar claro que non vai asumir as consecuencias do seu modelo de xestión subscrito por algúns sindicatos", sinalan desde a CUT, que tamén puntualiza que os avisos se realizaron de maneira telefónica, "vulnerando o dereito a desconexión dixital, e cando moitas delas teñen a súa vida organizada, transporte, comidas, coidados das persoas a cargo... vendo alterada a súa vida persoal e familiar pola falta de previsión da empresa".

 

 

Así, consideran que o ocorrido é "inaudito" porque a planta debería coñecer debidamente a cantidade de pezas das que dispón. "As persoas traballadoras precisan do seu tempo de descanso e precisan coñecer de maneira previa a súa xornada para poder conciliar a vida laboral coa familiar, e non poden vivir pegados ao teléfono para saber se se traballa ou non, pretendendo a empresa unha dispoñibilidade absoluta as 24 horas os 7
días da semana", censuran.


 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE