Premio á atención ao cliente da empresa galega de augas Viaqua

A adopción de comunicación mediante de lingua de signos é un dos factores que influíron na conquista deste galardón.


|

Premio ATC Viaqua
Monzó Llopis na entrega do premio " Servizo ao Cliente do Ano” de Sotto Tempo.

 

A empresa galega de xestión de augas Viaqua conquistou o premio "Servizo ao Cliente do Ano"  no concurso organizado Sotto Tempo. A filial do grupo Agbar  foi  a mellor puntuada na categoría de empresas subministradoras de auga.
 

A  compañía que presta o servizo da auga en cidades como Pontevedra, Santiago, Ourense, Ribeira e outras localidades- explica que impulsou o programa Contigo, un servizo multicanle que ten como obxectivo que todos os clientes, sen excepción, teñan fácil acceso aos seus servizos. A estratexia pasa por potenciar as vías non presenciais para facilitar a actuación en calquera momento e lugar, con  especial foco nas persoas especialmente vulnerables.

 

 O obxectivo é que cada cliente poida elixir a canle polo que é atendido, en función das súas necesidades, sen esperas e desprazamentos innecesarios. Ademais,  Viaqua despregou novos servizos para actuar ante as barreiras de comprensión, mediante a atención en novos idiomas e en lingua de signos.

 

O concurso avalía cinco canles de atención remota: teléfono, correo electrónico/formularios web, portal web, redes sociais, chat virtual ou WhatsApp. O método que utiliza Sotto Tempo para seleccionar as empresas gañadoras mestura a estregia de "Mystery Shopper" e enquisas de satisfacción. 

 

A responsable da área de Clientes de Agbar, María Monzó Llopis, que recolleu o galardón,  afirmou que o factor crave ou é “a resposta rápida e eficiente por calquera canle, para a maioría de xestións e sen descoidar que, ante situacións de vulnerabilidade de calquera tipo, a proximidade é o noso valor principal: por iso, ademais de asegurar a mellor atención nas nosas canles non presenciais, promovemos o papel das oficinas de atención na nosa estratexia de canles.”

 

Viaqua poderá utilizar o distintivo de "Atención ao Cliente do Ano" nas súas comunicacións durante doce meses. 

 

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE