O Corte Inglés afirma que aumentará a súa oferta sostible en máis dun 5% nos próximos anos
O Corte Inglés agrupará a súa proposta sostible a través de catro programas deseñados na Guía de Produto Sostible do Corte Inglés: Produto local, Deseño e fabricación sostible, Orixe sostible e Pechando o círculo.
Ao peche do exercicio do 2021, O Corte Inglés dispoñía dun total de 122.329 referencias sostibles á venda, tanto de marcas da propia compañía como de marcas extensas. Para os próximos anos, ata o 2025, a empresa promete aumentar en polo menos un 5% cada ano a súa oferta sostible.
Para iso, O Corte Inglés agrupará a súa renovada oferta en catro programas deseñados polo seu Guía de Produtos Sostibles.Estes programas levarán por denominación Produto local, Deseño e fabricación sostible, Orixe sostible e Pechando o círculo.
A compañía xa recibira o premio Traxectoria en pesca sostible do Marine Stewardship Council en recoñecemento aos seus esforzos para aumentar a súa oferta de pesca sostible certificada. Así mesmo, no sector de perfumería e beleza destaca a nova liña Clean Beauty, na que se poden atopar marcas de cosmética sostibles, de orixe natural e veganas.
PROTECCIÓN DOS ANIMAIS
No ámbito do benestar animal, O Corte Inglés ha realizado tamén novos avances en resposta á crecente concienciación sobre as condicións de vida animal. Algúns destes avances son o Compromiso Europeo do Pito para a marca propia da empresa, a través do que O Corte Inglés comprométese a que toda a oferta deste produto proceda de razas de crecemento lento; os ovos frescos de galiñas libres de gaiolas, e a incorporación do Certificado de Benestar Animal na marca propia de embutido de porco branco, un selo que xa introduciu no 35% das referencias e prevé que chegue ao 50% durante os primeiros meses do ano que vén.
Todas estas accións sostibles do Corte Inglés enmárcanse no seu compromiso de vinculación coa sociedade e o medio ambiente, e o espírito de proximidade coas inquietudes dos cidadáns.
Escribe o teu comentario