Un autobús galego sen condutor percorre a Casa de Campo de Madrid
O CTAG desenvolve un autobús autónomo que será o primeiro da historia de Madrid se supera as probas en desenvolvemento.
Un autobús autónomo, deseñado e fabricado en Galicia polo Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia (#CTAG), comezou a operar na Casa de Campo de Madrid como parte dun proxecto piloto impulsado xunto á Empresa Municipal de Transportes (EMT) de Madrid. Este vehículo eléctrico e conectado, que estará en probas até o 24 de outubro, representa un paso adiante na mobilidade sostible e autónoma.
UNHA RUTA PIONEIRA EN MADRID
O autobús autónomo, con capacidade para 12 pasaxeiros, percorre un circuíto circular de 1,8 quilómetros con seis paradas na Casa de Campo. Operativo de luns a venres de 12:00 a 17:00 horas, o servizo é gratuíto e está equipado con pantallas interiores e exteriores que informan os usuarios.
Este proxecto segue a unha proba previa en 2024, cando o vehículo circulou nas inmediacións da Praza de Cibeles, e agora estréase na súa primeira ruta circular aberta ao público. Equipado cun nivel de automatización 4, o autobús recoñece estradas, semáforos, peóns e ciclistas, tomando decisións autónomas sobre aceleración, freado ou xiros.
O seu avanzado sistema de sensores procesa en tempo real datos de velocidade, traxectoria e seguridade, garantindo unha condución segura, accesible e eficiente.
A iniciativa reforza o acordo de colaboración entre CTAG e EMT Madrid, vixente desde setembro de 2022, para promover a mobilidade eléctrica, conectada e autónoma. Desde o CTAG, a súa dirección destacou o impacto deste proxecto: “Esta experiencia sitúa a Galicia como referente na investigación de solucións tecnolóxicas para unha mobilidade intelixente e sostible, con proxección tanto nacional como internacional”.
UN VEHÍCULO VERSÁTIL E SOSTIBLE
O CTAG Shuttle é un vehículo deseñado para cubrir traxectos de primeira e última milla, con aplicacións en contornas como transporte público, aeroportos, universidades, centros urbanos ou parques empresariais. Cunha autonomía de 11 horas, demostrou a súa fiabilidade en 14 eventos de mobilidade, 13 pilotos, transportando a máis de 6.000 pasaxeiros e percorrendo 5.000 quilómetros en modo autónomo.
Este proxecto non só consolida a posición de CTAG como líder en innovación tecnolóxica, senón que tamén subliña o compromiso de EMT Madrid coa modernización do transporte público. A proba na Casa de Campo é un paso máis cara a un futuro onde a mobilidade autónoma e sostible sexa unha realidade ao alcance de todos.
Escribe o teu comentario