O tren entre Santiago e Lugo, máis cerca: adxudicado o estudo de viabilidade da nova variante
O Goberno asegura que a nova estación da capital galega "será pronto unha realidade", ao entrar as obras na súa última fase.
O Goberno central ha adxudicado por 357.857,5 euros (#IVE incluído) a redacción do estudo de viabilidade para mellorar a conexión ferroviaria entre Lugo e Santiago de Compostela, mediante unha nova variante entre a liña León-A Coruña e o Eixo Atlántico de alta velocidade.
En concreto, segundo informa o Ministerio de Transportes e Mobilidade Sostible, a encargada do estudo será a UTE Tema Enxeñaría SL e Fulcrum, Planificación, Análise e Proxecto SAU. Os traballos desenvolveranse en dúas fases.
A primeira consistirá nun estudo de mobilidade en Lugo para analizar os fluxos de viaxeiros, identificar necesidades e estimar a demanda de novos servizos de transporte. Na segunda fase, definirase o novo trazado, que incluirá a variante e melloras na liña actual. Despois, estudaranse as alternativas e a súa rendibilidade socioeconómica en función da demanda e os tempos de viaxe.
O Goberno pretende, con esta análise, reforzar a modernización da rede ferroviaria galega nos últimos anos. Ademais, continúa coas melloras que están en desenvolvemento nas súas liñas e estacións e con novas conexións en estudo ou execución.
O ministerio de Óscar Puente vincula estas obras co notable incremento no uso do tren na Comunidade.
OBRAS NAS ESTACIÓNS DE SANTIAGO E LUGO
A posta en marcha do estudo para a nova variante coincide coas obras nas estacións de Lugo e Santiago. A nova terminal da capital galega "será pronto unha realidade", segundo afirma o Ministerio de Transporte, xa que os traballos se atopan na súa última fase: o peche da fachada do nivel de plataformas, os acabados interiores e o completado das instalacións.
Esta obra, á que se destinan uns 46 millóns de euros, ten o obxectivo de aumentar a capacidade da estación de tren por mor dos novos servizos de alta velocidade, así como potenciar a intermodalidad co autobús.
No caso da de Lugo, o Goberno central inviste 22,3 millóns para dar resposta ao incremento de viaxeiros que supuxo a renovación da liña cara a Ourense e que conecta coa alta velocidade cara á meseta.
A actuación inclúe un novo edificio de viaxeiros, a adecuación da zona de plataformas, un paso inferior mixto compartimentado para uso de viaxeiros e para uso público, unha pasarela peonil e a urbanización da contorna, todo iso integrado nunha praza intermodal que conectará as terminais de ferrocarril e autobús.
Escribe o teu comentario