Cúando hai rebaixas en Zara e outras marcas de Inditex? O luns, aínda que parte da competencia xa as lanzou
Sfera, Cortefiel, Springfield e outras marcas xa despregaron as súas mellores ofertas, con descontos de até o 60%. esde o martes 7 de xaneiro, os centros comerciais e plataformas online do Corte Inglés encheranse de descontos, mentres que Zara e as súas irmás adiantan as súas gangas online ao luns 6 ás 21:00. Un movemento que, ademais de abarrotar tendas e webs, promete xerar máis de 172.000 empregos esta tempada, segundo Randstad. Listo para renovar o teu armario e aproveitar os descontos máis esperados do ano?
O Corte Inglés arrinca as súas rebaixas de inverno o martes 7 de xaneiro, en tendas físicas, web e 'app', coincidindo xusto co día despois da festividade dos Reis Meigos, mentres que as firmas do grupo Inditex (Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Lefties e Oysho) adiantaranas a última hora do luns 6 de xaneiro a través de Internet.
Así, O Corte Inglés dará o 'pistoletazo' oficial de saída a estas xornadas de descontos o vindeiro martes en todos os seus centros comerciais en España, así como na súa web e na 'app' da firma.
Con todo, Sfera, a insignia de moda do xigante da distribución española, foi das primeiras en colgar o cartel de rebaixas tanto na súa web como nas súas tendas físicas en España desde o inicio do ano.
Pola súa banda, as firmas do Grupo Inditex volven adiantar as súas ofertas por Internet, tanto nas súas 'apps' como nas webs, ao luns a partir das 21.00 horas, como ten por costume nos últimos anos, aínda que o cartel de 'rebaixas' oficial estará colgado en todas as súas tendas físicas o vindeiro martes.
CORTEFIEL, H&M, SHEIN E BIMBA E LOLA XA CONTAN CON REBAIXAS
Doutra banda, varias insignias de moda como as marcas do Grupo Tendam (Cortefiel, Springfield ou Women'Secret, entre outras), H&M, Uniqlo ou Bimba e Lola, entre outras, xa colgaron o cartel de 'rebaixas' nos escaparates das súas tendas hai uns días, aproveitando a liberalización do período de rebaixas en España.
Desta forma, Cortefiel, Pedro do Hierro, Springfield ou Women's Secret comezaron a súa campaña de descontos, tanto en web como nas súas tendas físicas, hai uns días, con ofertas que roldan entre o 50% e 60% en determinadas pezas.
Pola súa banda, a firma sueca H&M tamén ofrece descontos de até un 50% na súa tenda 'online', mentres que a firma española Bimba e Lola tamén conta con xa descontos na súa web como nos seus establecementos físicos.
Pola súa banda, a firma xaponesa de moda Uniqlo tamén conta xa con descontos nunha ampla gama de artigos rebaixados para muller, home e nenos na súa web.
Unhas rebaixas que xerarán unhas 172.450 contratacións, o que supón un aumento do 19,8% respecto dos 144.000 contratos que se rexistraron o ano anterior, segundo as previsións de contratación de Randstad para os sectores do transporte e a loxística e do comercio.
En concreto, o sector do transporte e a loxística continúa consolidar como o principal motor de emprego nesta campaña, ao acumular 115.625 contratos previstos, un 67% do total e un 26,1% máis que en 2024.
Pola súa banda, o sector do comercio, aínda que se prevé que conte con menor peso relativo, xerará de forma previsible uns 56.825 contratos, unha cifra que implica un crecemento do 8,7% en comparación á campaña precedente.
Sobre os perfís que se demandarán en cada sector, no comercio destacarán os dependentes, os promotores, os azafatos, os perfís comerciais e de atención ao cliente tanto a nivel físico como en 'e-commerce'.
Escribe o teu comentario