Stellantis Vigo, con beneficios marca, busca por ETT traballadores a 1.300 €/mes
A paga é similar á do salario mínimo vixente. Os seleccionados montarán pezas sobre todo fins de semana e festivos en postos que implican moita carga de traballo, advirte a CUT.
Stellantis Vigo ofrece postos de traballo para a quenda rotativa na súa fábrica de Balaídos. A compañía recorre á ETT Manpower para cubrir 30 vacantes nos talleres “especialmente en quenda de fins de semana e festivos”, segundo figura en portais de emprego.
O salario que se ofrece é de entre 20.000 e 24.000 brutos ao ano. É dicir, entre uns 1.600 e uns 2.000 euros ao mes brutos. Co desconto das cotizacións á Seguridade, o soldo quedaría aproximadamente entre 1.300 e 1.600 euros ao mes. O salario mínimo vixente en España para contratos con 14 pagas é de 1.323 euros ao mes.
“Hai xente que inicia contrato e que as veces non ou remata polas condicións e sobre todo pola carga de traballo"
Consultado sobre as condicións da oferta, desde a CUT sinalan que “hai xente que inicia contrato e que as veces non ou remata polas condicións e sobre todo pola carga de traballo, porque este tipo de traballadores son requiridos para postos onde a esixencia produtiva é maior”. O sindicato teme que os mozos poidan acabar sufrindo abandono escolar.
Stellantis e Manpower non esixen experiencia para estes traballos. É un posto de duración determinada, de “xornada intensiva”, explican en Infojobs, e quenda rotativa. Hai que lembrar que as quendas en Stellantis Vigo sofren continuas modificacións desde hai anos, debido aos cortes nas liñas de produción debido á escaseza de microchips e outros compoñentes.

A nivel de estudos, pídese o mínimo, certificado de E.S.Ou. ou E.G.B, aínda que ter formación de FP ou universitarios en campos relacionados coa mecánica é un plus. Tamén ter experiencia como carretillero ou en cadeas de montaxe, pois os seleccionados dedicaranse ao ensamblaje de pezas.
Segundo a CUT, este tipo de contratos son a vía que utiliza a multinacional para aplicar unha “renovación cíclica” da plantila pois “todos vos traballadores empezan sendo contratados a tempo parcial”, a pesar de que ocupen postos estruturais. É dicir, posicións que son necesarias sempre e que en opinión da central deberían estar ocupadas por persoas con contrato indefinido. Os proletarios que teñen contratos eventuais son máis susceptibles a aceptar cambios de horarios, quendas ou flexibilidade, sinala a CUT.
O grupo de Stellantis pechou 2023 con beneficios marca, de máis de 18.000 millóns. En parte, debido ao recorte do persoal propio como parte da estretegia do CEO Carlos Tavares de reducir custos. Carlos Tavares foi premiado cun bonus por importe de 36,5 millóns de euros para o CEO a pesar da oposición dos propios asesores da empresa, que sinalaron que eticamente era cuestionable ante os recortes no cadro de persoal.
A multinacional acaba de recibir 29 millóns de euros de subvencións para a súa fábrica de Vigo a través do PERTE do Vehículo Eléctrico e Conectado (VEC) II. A oferta especifica “dispoñibilidade de realizar formación previa á incorporación como parte do programa formativo en colaboración coa Xunta de Galicia, en horario de luns a venres”. Manpower non especifica si tal formación é remunerada.
Escribe o teu comentario