O plan de Ferrovial para o porto da Coruña indica que cre que lle autorizarán parques eólicos mariños
A empresa madrileña hai meses que presentou dous proxectos de parques eólicos mariños fronte a Galicia e hoxe o BOE fixo oficial que tamén aspira a que lle cedan terreos públicos en Punta Langosteira para unha fábrica de infraestruturas eólicas.
Segundo o Boletín Oficial do Estado (#BOE), Ferrovial solicitou o inicio do trámite de competencia de proxectos para a construción e explotación dun hub industrial, loxístico e portuario no porto exterior de Punta Langosteira, tamén coñecido comou porto exterior da Coruña, a pesar de que está no veciño municipio de Arteixo. Unha fábrica de material para enerxía eólica mariña e actividades relacionadas con enerxías renovables e tecnoloxía off-shore serían as finalidades da ocupación dos terreos públicos.
O movemento é produto dos coñecidos plans de expansión de Ferrovial no sector da enerxía eólica mariña. .
Ferrovial leva anos anunciando plans para expandir no sector da enerxía eólica mariña e participou en proxectos relacionados con este sector nos últimos exercicios. Por exemplo, en 2020, a compañía adquiriu a participación maioritaria na empresa danesa de enerxía eólica mariña, Sanderud Holding.
Ademais, en 2021, Ferrovial anunciou que estaba a estudar a posibilidade de presentar á licitación para construír o parque eólico mariño na costa do norte de Galicia, fronte a Mariña, e en 2022 sóubose que solicitara outro no sur, fronte ás costas de Vigo.
É evidente que a nova fábrica tería que ver con aprovisionar tanto o parque Parque Eólico Mariño Celta I, cunha potencia de 495 mw, situado na provincia de Lugo como o solicitado fronte ás costas de Val Miñor. Con todo, hai que lembrar a tramitación dos parques eólicos mariños en Galicia e en España está moi verde.
O Estado aínda acaba de delimitar as zonas susceptibles mediante os plans chamados POEM. Con todo, a petición dunha fábrica para Punta Langosteira indica que Ferrovial confía en que lle autoricen polo menos un dos seus dous parques eólicos mariños galegos.
APOSTA ESTRATÉXICA
Ferrovial destacou que considera que o sector da enerxía eólica mariña ten un gran potencial de crecemento e que está comprometida coa transición cara a unha economía máis sostible. A compañía sinalou que está a buscar oportunidades para expandir neste sector en España e noutros países nos que opera.

Ferrovial é unha empresa con sede en Madrid que se dedicaba sobre todo principalmente á xestión de infraestruturas e servizos, aínda que nos últimos anos diversificou moito a súa carteira. Fundada en 1952, Ferrovial creceu até converter nunha das principais empresas do seu sector a nivel mundial, con presenza en máis de 20 países.
A empresa divídese en varias divisións, entre as que destacan Ferrovial Servizos, Ferrovial Agroman e Ferrovial Aeroportos. Ferrovial Servizos encárgase da xestión de servizos públicos como a recollida de residuos, o mantemento de estradas e a limpeza urbana. Ferrovial Agroman é a división de construción da empresa, que leva a cabo proxectos de construción e enxeñaría nunha ampla variedade de sectores, como infraestruturas de transporte, edificación, enerxía e medio ambiente. Por último, Ferrovial Aeroportos xestiona e opera aeroportos en varios países, incluíndo o aeroporto de Heathrow en Londres, un dos aeroportos máis importantes do mundo.
Ferrovial destacou que considera que o sector da enerxía eólica mariña ten un gran potencial de crecemento e que está comprometida coa transición cara a unha economía máis sostible. A compañía, que hoxe celebrou xunta de accionistas, sinalou que está a buscar oportunidades para expandir neste sector en España e noutros países nos que opera.
Escribe o teu comentario