O consumo de televisión en España cae un 4% no mes de outubro
A clasificación de España para a Eurocopa foi a emisión máis vista na televisión lineal
Cada español dedicou unha media de 2 horas e 56 minutos diarios ao consumo de televisión durante o mes de outubro, oito minutos menos que no mesmo mes de 2022, segundo indicou a informe 'Análise mensual do Comportamento da Audiencia de TV', elaborado por Barlovento Comunicación.
Os espectadores que acenderon o televisor durante o pasado mes de outubro consumiron 292 minutos diarios da pequena pantalla, un minuto máis que no mesmo mes do pasado ano.
O estudo eleva até as 3 horas e 43 minutos o tempo dedicado por cada persoa ao día a consumir televisión tradicional sumaod a outros usos, o que representa 2 minutos máis que en outubro do ano pasado. Isto tradúcese nun 1% máis. Das 24 hora do día, estes supón un 15% do total do tempo.
O momento que máis espectadores aglutinou fronte ao televisor durante o pasado mes foi o partido de clasificación para a Eurocopa entre España e Noruega, onde a selección de fútbol masculina alcanzou o pase á competición, que congregou o día 15 de outubro a 4,8 millóns de espectadores, cun 33,1% de share.
En total, durante todo o mes acumuláronse 42,8 millóns de espectadores únicos, que representan o 92,6% da poboación, que si contactaron coa televisión no mes de outubro, un mes no que 27,9 millóns de españois viron polo menos un minuto de televisión ao día (o 60,3% da poboación).
Así mesmo, o 7,4% foi telefóbica no pasado mes. É dicir, 3,4 millóns de españois non viron en ningún momento a televisión.
OUTROS USOS DISTINTOS DA TELEVISIÓN LINEAL
Doutra banda, o 21% do uso total do televisor dedicouse a outros usos distintos a ver a televisión convencional, talles como as plataformas de streaming, as plataformas de vídeo, os contidos gravados, os videoxogos ou a radio. En total, o número de persoas que utiliza a diario o televisor de forma exclusiva para usos distintos da televisión lineal fur de 2.447.000 espetadores.
Concretamente, cada español destinou 47 minutos por persoa e día, un 27% máis que no mes de outubro de 2022 a eses usos. Deste tempo, o streaming, cuxo orixe é Internet, por exemplo YouTube, alcanzou 40 minutos (11 minutos máis), mentres que se dedicaron 3 minutos á reprodución de contidos gravados e non emitidos os 7 días previos e outros 3 minutos de media a videoxogos ou a radio dixital.
Por franxas de idade, o grupo que máis dedicaron aos chamados 'outros usos do televisor' foron os individuos de 25 a 44 anos e os nenos de 4 a 12 anos, con 65 e 53 minutos ao día, respectivamente.
Escribe o teu comentario