O xuíz cita a declarar a Cortabitarte como investigado por Angrois

|

CortabitarteAndrés Cortabitarte, citado a declarar o día 27.


O xuíz Andrés Lago Louro, quen instrúe a causa polo accidente do Alvia que tivo lugar no barrio compostelán de Angrois, decidiu citar a declarar en calidade de investigado a quen fora director de Seguridade na Circulación de ADIF, Andrés Cortabitarte.


En concreto, segundo unha providencia á que tivo acceso Europa Press, citouno para o próximo día 27 ás 13,00 horas nos xulgados da capital galega, dous días despois do cuarto aniversario do sinistro ferroviario.


Esta convocatoria chega apenas 10 días despois de que a Audiencia Provincial da Coruña desestimase os recursos de apelación interpostos polo propio Cortabitarte e por Adif contra a decisión do xuíz de investigar a este último na causa.


No seu auto, os maxistrados do tribunal provincial confirmaron que existen "indicios dunha actuación deficiente, por incompleta e parcial, na avaliación de riscos" de quen agora foi recolocado por Adif na subdirección de Xestión Loxística de Aprovisionamento.


O mesmo día en que o home ao que Lago Louro atribúe --ao mesmo nivel que ao maquinista polo seu descoido-- 80 supostos delitos de homicidio e 144 de lesións por imprudencia profesional grave, está prevista unha ratificación dos informes dos peritos.


RATIFICACIÓN


En concreto, o instrutor sinalou nesa data a ratificación dos informes entregados en xaneiro polos peritos Juan Carlos Carballeira e César Mariñas. Ambos sinalaron nos seus informes que a análise de riscos integral non se fixo, aínda que as discrepancias residen na obrigatoriedade.


O enxeñeiro de Camiños Juan Carlos Carballeira, perito designado xudicialmente e que é funcionario da Xunta, sostén que "non era obrigatorio" en base á normativa europea, "dado que non existía un cambio significativo nas instalacións existentes".


Con todo, Mariñas, considerado polas partes o perito independente, defende que a posta en servizo dunha nova liña de alta velocidade "debe considerarse un cambio significativo do sistema ferroviario" e que o cambio do proxecto construtivo "supuxo igualmente un cambio significativo".


Neste contexto, o maxistrado tamén pediu un informe á Axencia Ferroviaria Europea para que determine se a avaliación integral de risco era "normativa e/ou tecnicamente necesaria" na liña Ourense-Santiago, onde se produciu o descarrilamento.

relacionada A Audiencia da Coruña ratifica a Cortabitarte como investigado na causa do Alvia
relacionada O BNG denuncia a España en Europa por non avaliar riscos en Angrois

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Condicións de uso Consello editorial
Powered by Bigpress