Sen tráfico pola A-6 as mercadorías chegan máis tarde e máis caras nunha provincia "illada" como Lugo
O secretario xeral da Confederación de Empresarios de Lugo, Jaime López, alertou este xoves dun "encarecemento do transporte" de mercadorías tras o esborralle de dous piares do viaduto de Ou Castro na Autovía A-6, que provocou o corte do devandito vial e o desvío cara á N-VI, nun tramo de 11 quilómetros.
A Confederación de Empresarios de Lugo denuncia a situación que vive a provincia, xa de seu castigada polos déficits que presenta en materia de infraestrutura, tras o ocorrido na A-6.
Mentres as administracións valoran se dinamitar ou non o fragmento que queda do viaduto, os transportistas teñen que buscar roteiros alternativos, máis longas, máis lentas e nun contexto de combustibles polas nubes.
O secretario xeral da Confederación de Empresarios de Lugo, Jaime López, alertou este xoves dun "encarecemento do transporte" de mercadorías tras o esborralle de dous piares do viaduto de Ou Castro na Autovía A-6, que provocou o corte do devandito vial e o desvío cara á N-VI, nun tramo de 11 quilómetros.
López advertiu que van "ter atrasos importantes en tempo, tanto para a saída de mercadorías de Galicia como para a entrada e isto vai xerar un encarecemento do transportes desde o punto de vista do combustible e porque vai condicionar os tempos de condución" dos transportistas.
MEDIDAS URXENTES
O portavoz da patronal lucense ha lembrado que "na reunión co delegado do Goberno, José Miñones, foi unha reunión onde se trasladou con absoluta sinceridade sobre a situación neste momento, que pasa por un descoñecemento das causas do esborralle".
No devandito encontro, López expuxo que "se expuxeron medidas que o delegado acolleu con receptividade". "Se esta situación alóngase, que vai depender das causas (do esborralle), isto vai xerar un trastorno económico para moitas empresas da Coruña e Lugo. Esta é a saída natural para as dúas provincias (Lugo e A Coruña). Expuxéronse medidas de apoio económico e apoio burocrático para a flexibilidade nos tempos de condución (polos tacómetros)", debullou.
FALTAN MÁIS CANLES
O empresario lucense ha puntualizado que "neste momento, para a parte empresarial o que máis preocupa é a saída pola rede viaria". Isto ante o "illamento" en que se atopa a provincia de Lugo onde os empresarios seguen "demandando con toda a forza do mundo o tema do ferrocarril, onde se están facendo melloras pero non vai ser un tren competitivo como en Ourense".
"Si hoxe tivésemos conectado Lugo con Ourense, pola A-76, coa mellora da N-120 por Monforte de Lemos, teriamos dúas alternativas para saír á meseta e ser competitivos", concluíu o secretario xeral da CEL, Jaime López.
Escribe o teu comentario