O quimiqueiro 'Blue Star' estará encallado polo menos tres semanas ao fracasar un novo intento de rescate
SMIT, a rescatadora holandesa contratada pola fretadora das Illas Bermudas a través de unha navieira de Singapura, non logra sacar das rocas ao buque. Non o volverá a tentar ata o próximo temporal de xoves, cando o quimiquero de raíces turcas cumpra xa tres semanas atorado nas rocas de Ares.
SMIT, a rescatadora holandesa contratada pola fretadora das Illas Bermudas a través de unha navieira de Singapura, non logra sacar das rocas ao buque. Non o volverá a tentar ata o próximo temporal de xoves, cando o quimiquero de raíces turcas cumpra xa tres semanas atorado nas rocas de Ares.
O segundo intento para sacar o buque 'Blue Star' da costa das Mirandas, en Ares (A Coruña), realizado ao redor das 2,45 horas deste martes, 10 de decembro, coa pleamar, non logrou o obxectivo buscado.
Proa do Blue Star durante o intento de rescate nocturno nunha foto do concelleiro Iago Varela
O operativo concluíu sobre as 3,15 horas, tras constatarse que a acción dos dous remolcadores despregados no lugar non conseguían retirar o barco quimiquero da zona rochosa na que permanece desde o pasado 24 de novembro.
Foi este o segundo intento en apenas doce horas, tras executar sobre o mediodía do luns unha nova manobra, que logrou desprazar o buque uns oito metros a babor na súa zona de popa.
Pero de novo as condicións do mar non foron tan fortes como estaba previsto. Así, con ondas que apenas chegaron aos tres metros o buque con bandeira de Malta e máis de 120 metros de eslora apenas notaba o movemento no seu casco.
APRAZADA ATA O XOVES
Na operación volveron a participar os remolcadores 'Boka Pegasus' e 'Union Princess', contratados pola empresa holandesa SMIT Salvage, designada polo armador do barco sinistrado para as tarefas de rescate.
Ademais, seguiron de preto todo o operativo outros dous remolcadores, o 'Vehintiocho', dunha empresa de Santander e que tamén foi contratado por SMIT Salvage, e o 'Don Inda', remolcador de Salvamento Marítimo, que se atopa na zona por se é necesaria a súa colaboración.
Segundo fontes consultadas por Europa Press, o operativo de rescate non volverá activarse ata polo menos este xoves, día 12, cando se espera mar de fondo con ondas de cinco a sete metros, unhas condicións que se estiman necesarias para darlle flotabilidad ao buque sinistrado e que tamén están previstas para o venres.
Por outra banda, tanto a remolcadores 'Unión Princess' como 'Don Inda' teñen previsto desprazarse este martes ata o Porto da Coruña, e no lugar do accidente quedará o 'Boka Pegasus', que ten un cabo de unión co 'Blue Star' na súa zona de popa e o 'Vehintiocho'.
En caso de lograr sacar o buque de onde está encallado, fontes consultadas por Europa Press trasladaron que a intención do armador é trasladalo a Ferrol.
DYNEEMAS MOI RESISTENTES
O remolcador 'Boka Pegasus' está a utilizar un tren de remolque con dyneemas de 90 milímetros, un diámetro moi considerable e que xustifica que durante os dous intentos non rompese ningunha vez.
As dyneemas son ata quince veces máis resistentes que o cable de aceiro e están fabricados en fibra. De feito existen tan só dous lugares en todo o mundo onde se fabrican, en Holanda e Carolina do Norte (EE.UU.).
No caso dos buques de Salvamento Marítimo, o diámetro máximo de dyneemas que se utiliza é de 48 mm, que é unha medida que resiste as operacións ás que se enfrontan os profesionais da sociedade pública pertencente ao Ministerio de Fomento, xa que as súas tarefas adoitan ser a de ofrecer remolque a buques con problemas.
Escribe o teu comentario