O Son do Camiño, "un festival onde todo o mundo sae contento"



Carlos Rodríguez, directivo de Esmerarte, empresa organizadora do festival ‘O Son do Camiño’, atende a Galiciapress para explicar cales son as novidades da próxima edición, facer un repaso ao ecléctico cartel e reflexionar sobre o impacto económico que tivo o festival en 2018.


|

Carlos Rodríguez, directivo de Esmerarte, empresa organizadora do festival ‘O Son do Camiño’, atende a Galiciapress para explicar cales son as novidades da próxima edición, facer un repaso ao ecléctico cartel e reflexionar sobre o impacto económico que tivo o festival en 2018.



Carlos rodriguez de Esmerarte


Días 13, 14 e 15 de xuño. Lugar Monte do Gozo, Santiago de Compostela. Esa data e localización está xa marcada en vermello no calendario dos máis festivaleiros, convertidos en peregrinos modernos que buscan sobre o escenario de ‘OuSon do Camiño’ a súa particular Catedral de Santiago. 


Grazas ao traballo na sombra de ‘EsmerArte Industrias Creativas' e ‘Bring the Noise’, organizadores, Compostela fará honras ao seu nome iluminando a cidade coas estrelas máis brillantes do panorama internacional e nacional nun evento que traerá a Galicia a Black Eyed Peas, Iggy Pop, David Guetta, Rosalía, Ayax e Prok, Vetusta Morla, Beret, Molina Molina e moitos artistas máis, que se converterán durante tres días nos músicos deste Pórtico da Gloria do S.XXI. Unha oportunidade tamén para que brillen artistas galegos, algúns consagrados, como Iván Ferreiro, e outros puxantes, como Hard GZ ou Baiuca.


Carlos Rodríguez, directivo de EsmerArte e un dos culpables de que toda Galicia vibre un ano máis ao longo de tres inesquecibles días, non pode ocultar a súa satisfacción a poucas horas de que se poñan á venda os abonos. Nótanselle  as ganas de ver como se pon en marcha un traballo que se tarda “un ano enteiro en preparar”. 


En canto acaba o festival anterior empezas a ver todo o que funcionou, as cousas que hai que mellorar, o que a xente pide e quere ver rastrexando as tendencias, tanto a nivel nacional como internacional, e así tentas traer aos mellores para cubrir certas cotas e que todo o mundo poida ver o que lle gusta e para que todo o mundo poida estar contento”, explica Carlos Rodríguez.


UN ESTILO ECLÉCTICO

Con só unha edición ás súas costas, O Son do Camiño xa se abriu oco entre os mellores festivais de España, sobre todo grazas a que non é un festival que se poida meternun só xénero, xa que trae consigo se cadra de moitos estilos, porque estar era “unha das metas que se buscou desde o principio”.


“Ao final os estilos musicais adoitan estar moi marcados e cada un ten os seus preferidos, pero todos somos moi eclécticos e temos varios tipos de música nos nosos reprodutores, polo que escoitamos música de todo tipo dependendo de se un día apetéceche pop, outro día electrónica, daquela country…así conseguimos un festival de onde todo o mundo sae contento e con grupos moi apetecibles”, comentan desde EsmerArte.


“UN FESTIVAL EVOLUCIONADO”

No seu debut o festival tivo unha gran acollida. Todos os sorrisos que deixaron The Killers, Lenny Kravitz ou Martin Garrix traducíronse case de forma inmediata en nomeamentos e diversos premios que recoñeceron o alto nivel organizacional ofrecido polo festival. Con todo, en O Son do Camiño son conscientes de que é imposible vivir dos éxitos do pasado e que agora o que toca é seguir esa liña para manterse no máis alto.


Festival Ou Son do Camiño

Os organizadores esperan repetir o éxito do ano pasado


O festival evoluciona e sempre tratamos de introducir melloras, pero loxicamente todo o que funcionou ben o imos a manter e aquilo que non terminou de funcionar pois trataremos de melloralo”, di Carlos Rodríguez. “O formato do festival en xeral non vai ser moi distinto ao do ano pasado, no sentido de que son escenarios alternativos, non hai por que perderse a ningún dos grupos que están a tocar e podes ver a todos os anunciados no cartel”, sinalan desde EsmerArte, un dos principais atractivos do evento.


Así, tamén sinalan que nesta nova edición “teremos a zona de restauración e a zona de acampada e descaso tamén próxima, porque sabemos que a estas alturas os hoteis en Santiago xa teñen unha ocupación moi alta aínda faltando tantos meses”. “Sempre queremos crecer pero de forma sustentable. O ano pasado a venda foi espectacular e este ano tentaremos que sexa tamén boa, pero non fai falta que se vendan as entradas nun minuto, porque seguro que se venden”, subliña a organización.


Os AUTOBUSES

O ano pasado un dos principais problemas estivo relacionado cos autobuses, as conexións e as aglomeracións dos asistentes ao festival para poder utilizar o transporte público. En vistas a este ano, a organización ten claro que é un das cuestións que teñen queabordar  desde o primeiro momento e xa se puxeron ao choio.


É un dos aspectos que temos en mente mellorar e xa o estudamos para preparar algunhas ideas. Agora o que temos é que poñelo en común coa empresa municipal de autobuses, que ao final é a responsable do transporte, e nós como organización tentaremos axudarlles na medida do posible para que os usuarios cheguen de comodamente e da mellor maneira”, recalcan desde Esmerarte.


Con todo, advirten que neste aspecto a prioridade de O Son do Camiño é clara, e que a xente “non debe esquecer que ante todo o que prima é a seguridade, e se hai que andar un kilometro co fin de garantir a seguridade de todos pois entón toca andalo e non pasa nada”.


“UN CARTEL ESPECTACULAR”

“O cartel en principio está pechado, custounos moito esforzo pechar o cartel porque foi un ano complicado de programación e agora o que queda por anunciar é a distribución dos artistas por días e polas horas que lle corresponde a cada banda, que sairá máis adiante cando saian á venda as entradas de día”, confirman desde a organización, destacando que o deste ano é un cartel “espectacular”.


A acollida do cartel por parte do público foi boa porque o cartel é bo. Hai que ter en conta que hai dous anos non había en Galicia nada deste nivel, e agora creouse unha expectativa polo festival do ano pasado que saíu moi ben, cunhas bandas moi coñecidas”, remarca Carlos Rodríguez, consciente do reto que supón subir o listón.


Ou son do camiu00f1ou


“Este ano tentamos non facer o mesmo festival, porque o do ano pasado e pasou, pero tentamos evolucionar e traer a artistas internacionais, nacionais, galegos e mesmo do mesmo Santiago, apoiando todo iso para conseguir que a xente volva pasar tres días divertidos, bailando no Monte do Gozo e gozando cos amigos”, expoñen desde EsmerArte.


Nun cartel tan amplo e que cobre tantos xéneros é moi difícil que alguén se poida quedar fóra, pero os fans sempre queren máis e piden o imposible. Os organizadores admiten que o traballo que hai detrás para traer a todos estes grupos é “inmenso” pero “os fans demandan cabezas de cartel que son inasequibles para un festival deste tamaño nun sitio como Galicia”. Falouse e moito, dunha posible contratación de Coldplay, que tiveron que desmentir ante os rumores.


“Había nomes, rumores circulando que non atendían a ningún razoamento, porque son grupos que custan máis que o festival enteiro e que non se verán xamais en festivais. Ninguén verá grupos que custan 10 millóns de euros nun festival porque son grupos que virían en solitario”, lamentan desde a organización, aínda que matizan que, aínda que non sexan para Ou Son do Camiño “oxalá veñan algún día e teñamos a sorte de velos aquí”.


O SON EN CIFRAS

Á vista está o éxito do ano pasado e a enorme acollida que tivo o festival. Por iso, este ano máis dun chamou á porta de O Son do Camiño para unirse a eles, aínda que a aposta dos promotores está enfocada principalmente a prestar apoio á industria do país. 


“Nós traballamos con moitas empresas relacionadas coa música en Galicia, e o 83% dos provedores son galegos e son provedores que traballan con outros festivais, polo que mantemos a idea de fomentar e axudar á industria galega da que tamén somos parte

Pero ese éxito non se rexistrou só na satisfacción dos asistentes ou en chamar a atención de novos anunciantes e marcas, senón que foron moitos os beneficiados. “Os estudos que se realizaron, e que son bastante fieis, reflectiron un impacto ao redor dos 12-15 millóns de euros de retorno para Santiago e a súa contorna”, apunta a organización.


Un festival destas dimensións e que atrae a xente de todos os puntos de España e doutras zonas do mundo ten un impacto claro sobre a economía da que se benefician todos. “Bares, hoteis, restaurantes…ao final repercute en xerar emprego para 850 persoas nun festival de tres días, en pleno centro de Galicia e xusto antes de empezar a tempada alta de turismo en Galicia”, destacan desde Esmerarte, que esperan seguir engordando esas cifras, “aínda que non moito máis, porque aínda que tentamos ampliar o aforamento non podemos vender moitas máis entradas das que temos programadas”. Con todo, “calquera asinaría repetir con outros 15 millóns de impacto”.


Agora, a pouco menos de catro meses para o festival, moitos empezan a afinar os instrumentos e a facer a maleta para vir gozar das mellores bandas do panorama musical. Ata entón permanecemos atentos a algunha novidade, aínda que desde o festival advirten de que en principio “non temos máis sorpresas na recámara, porque o que temos é suficiente reclamo para que a xente veña ata Santiago”. Seguro que a peregrinaxe vale a pena. 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE