Stellantis Vigo: pelexa entre sindicatos ao fío do suposto risco de perder a paga de beneficios

Unión Xeral de Traballadores (#UXT)Comisións Obreiras (CC.OO.) expresaron a súa preocupación pola posible perda da paga de beneficios na planta de Stellantis Vigo. Ambos os sindicatos sinalan á Central Unitaria de Traballadoras (CUT) como responsable desta rega, argumentando que as súas accións legais poderían pór en risco este incentivo económico. A CUT, que non asinou aquel acordo coa empresa, négao.

 


|

Stellantis cut

 

Segundo UXT, a paga de beneficios, coñecida  como CLPI, é un acordo non consolidado que evolucionou co tempo, alcanzando un valor significativo para o persoal. Este acordo, negociado fóra do convenio colectivo e apoiado pola maioría do Comité de Empresa en Vigo, podería ser anulado, di UXT,  a raiz dun preito que presentou a CUT, e que gañou en primeira instancia. 

 

UXT advirte que, de ser así, a empresa tería a opción de suspender a paga de beneficios non só en Vigo, senón tamén noutras plantas de Stellantis en España.

 

Pola súa banda, CC.OO. tamén sostén que as accións legais de CUT  poderían comprometer o cobro de devandita paga en todos os centros de Stellantis no país.

 

Resposta da CUT

CUT respondeu a estas acusacións negando presentar o recurso mencionado. A CUT convida a CC.OO. a presentar probas do recurso supostamente interposto.

 

Ademais, a CUT critica que se oculte información relevante sobre o acordo da paga de beneficios, sinalando que este acordo é paralelo ao convenio colectivo.S egún a CUT, a dirección da empresa ha logrdo impor o funcionamento da paga sen unha verdadeira negociación.

 

En novembro de 2023, o SIT-FSI, xunto con UXT e CC.OO., asinaron o Convenio Colectivo 2024-2027 da planta, representando conxuntamente o 91% da representación social. Paralelamente asinaron o pacto da paga de beneficios, agora motivo de disputa.

 

Sentancia previa contra o pacto entre algúns sindicatos e a multinacional

 

 

 

A demanda contra aquel pacto  foi interposta pola CUT, que celebrou a decisión xudicial e criticou aos outros sindicatos  por asinar acordos que, segundo eles e a Xustiza en primeira instancia, vulneran os dereitos dos traballadores.

 

A situación en Stellantis Vigo está quente no que se refire ás relacións laborals , con sindicatos enfrontados e un persoal preocupado polo seu futuro económico e laboral pese a recente promesa de que se producirán vehículos eléctricos coa STLA Small. 

 

O Comité de Empresa de Stellantis Vigo está composto por 31 delegados, distribuídos da seguinte maneira:

  • Sindicato Independente de Traballadores (SIT-FSI): 21 representantes (64% dos votos).
  • Unión Xeral de Traballadores (#UXT): 4 representantes (14,36% dos votos).
  • Central Unitaria de Traballadores (CUT): 3 representantes (8,72% dos votos).
  • Comisións Obreiras (CC.OO.): 3 representantes (8,45% dos votos).



 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE