Competencia emenda os plans de Fomento e insiste en liberalizar as alternativas ao taxi
A CNMC di que os requisitos para os VTC, como Uber e Cabify, non se xustifican e restrinxen a competencia.
A Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC) considera que as novas medidas que ultima o Ministerio de Fomento para regular o sector dos vehículos de aluguer con condutor (VTC) e o taxi "non están xustificadas" e, ademais, "restrinxen a competencia no sector".
Así o indica o 'superregulador' no informe que emitiu sobre o proxecto de Real Decreto que o Departamento que dirixe Íñigo de la Serna prepara para liquidar o conflito aberto entre o sector do taxi e as empresas como Uber e Cabify ante as miles de licenzas que estas firmas están a obter por vía xudicial.
No informe, a CNMC conclúe que "os novos requisitos que Fomento impón ás empresas e particulares que prestan servizos alternativos ao taxi para o transporte de viaxeiros en vehículos de turismo, os chamados VTC, restrinxen a competencia no sector e non están xustificadas baixo os principios de necesidade nin proporcionalidade".
O órgano que preside José María Marín Quemada lembra que noutras ocasións xa manifestou a súa "preocupación" pola regulación das empresas como Uber en España.
Así mesmo, remarca que ten presentado un recurso, aínda pendente de resolución, contra a normativa aprobada en 2015, pola que o Goberno volveu regular o sector que se liberalizara en 2009, e impúxose un cociente para a concesión de licenzas de taxi e de VTC, a razón dunha licenza destas firmas por cada trinta que se outorguen a taxistas.
Escribe o teu comentario