Zara repite por cuarto ano como a marca máis valiosa de España e Inditex conta con cinco no 'TOP 15'

Zara, Movistar e Santander, as marcas españolas máis valiosas, segundo Kantar, e entran Glovo, Mutua e Meliá

Inditex mantén cinco marcas entre as 15 máis valiosas de España, con Zara á cabeza por cuarto ano consecutivo



|

Segundo a clasificación de Kantar, Zara, Movistar e Santander son as tres marcas españolas máis valiosas nun ano en o que entran Glovo, Mutua e Meliá.


Ademais de Zara, o Grupo Inditex conta con outras catro das súas firmas entre as quince primeiras: Massimo Dutti (10), Berskha (11), Pull&Bear (12) e Stradivarius (14).


Arquivo - Zara

Zara | Foto: EP


O Grupo Inditex mantén cinco das súas marcas entre as 15 máis valiosas do ranking que elabora Kantar Branz e que está liderado precisamente polo 'buque insignia' da multinacional con base en Arteixo (A Coruña), Zara.

Así, a compañía fundada por Amancio Ortega conta con cinco marcas entre as 15 máis valoradas polo estudo de Kantar BrandZ. Ademais de Zara, situada no primeiro posto, Massimo Dutti colócase no décimo posto, por diante de Berskha (11), Pull&Bear (12) e Stradivarius (14).

Zara, Movistar e Santander mantéñense por cuarto ano consecutivo no podio das marcas españolas máis valiosas na clasificación Kantar BrandZ, que está elaborado a partir da súa capitalización bolsista e o valor outorgado polos consumidores, e no que entran Glovo, Mutua e Meliá no 'top-30'.

Deste xeito, o buque insignia do Grupo Inditex, sitúase por cuarto ano consecutivo como a marca máis valiosa de España cunha valoración de 23.355 millóns de dólares (20.446 millóns de euros) grazas á súa aposta polo 'ecommerce', pero que terá que afrontar retos como o da sustentabilidade co 'fast fashion'.

En segunda posición sitúase Movistar, cunha valoración de marca de 16.595 millóns de dólares (14.539 millóns de euros), seguido de Santander, que completa este prestixioso podio, cunha valoración de 8.426 millóns de dólares (7.375 millóns de euros).

Por detrás delas e no 'top-10' figuran Iberdrola, cunha valoración de marca de 8.232 millóns de dólares (7.201 millóns de euros), BBVA, con 7.337 millóns de dólares (6.423 millóns de euros), Endesa, con 6.419 millóns de dólares (5.167 millóns de euros), Naturgy, 4.222 millóns de dólares (3.692 millóns de euroso), Repsol, con 2.598 millóns de dólares (2.275 millóns de euros), Mercadona, con 2.193 millóns de dólares (1.916 millóns de euros), pechando o 'top-10' outra marca do Grupo Inditex, Massimo Dutti, cunha valoración de 1.992 millóns de dólares (1.741 millóns de euros).

Desta forma, o 'top 30' español non mostrou en 2021 cambios nas dez primeiras posicións e, de feito, non se produciu ningunha nova entrada desde 2018. Estas dez marcas supoñen o 83% do valor total da clasificación, cifra superior á doutros mercados como Francia e Italia, cuxo 'top 10' supón o 78% do valor, Estados Unidos cun 68% ou Reino Unido cun 62%.

Así, confírmase que as empresas da clasificación recuperaron en 2021 boa parte do perdido pola pandemia, en tanto o valor conxunto destas 30 marcas que se elevou un 11%, pasando dos 88.420 millóns de dólares (77.387 millóns de euros) aos 97.786 millóns de dólares (85.588 millóns de euros), aínda que aínda non recuperan rexistros de antes da pandemia, xa que a súa valoración sitúase aínda un 6% por baixo da de 2019.

O director do estudo Kantar BrandZ en España, Ricardo Pérez, subliñou que entrar nesta clasificación "é cada vez máis difícil, xa que o valor de marca requirido para acceder creceu un 32% respecto do ano pasado".

Ademais, Pérez mostrouse optimista para recuperar en 2022 os niveis de antes da pandemia. "Espero e confío en que si, nada nos di que non vaia a ser así, porque o clima de confianza é bo, hai ganas e os fondos europeos virán axudar. Pensamos que chegaremos a niveis superiores en 2022 e confiamos en superalos porque en España temos todo para poder facelo", subliñou.


GLOVO, PRIMEIRO 'UNICORNIO' DA CLASIFICACIÓN, MUTUA E MELIÁ, NOVIDADES

Respecto a as novidades da clasificación, destaca a plataforma de 'delivery' Glovo, que se converteu no primeiro 'unicornio' que entra nesta clasificación e faio directamente á posición 20, cun valor de marca de 648 millóns de dólares (567 millóns de euros).

Pola súa banda, a aseguradora Mutua Madrileña entra no posto número 22 cun valor de 499 millóns de dólares (437 millóns de euros) e súmase así a Catalá Occidente (23) e Mapfre (21) nesta categoría, grazas á súa estratexia baseada en explotar o sentimento de pertenza á marca, ademais de captar o interese e atención do público coa súa política de prezos.

Mentres que Meliá sitúase na posición 27 cun valor de 303 millóns de dólares (265 millóns de euros). A cadea hostaleira destaca especialmente no atributo de experiencia, demostrando que entende ao seu cliente, preocúpase por el e é capaz de crear recordos e asociacións positivas.

"A entrada de Glovo, Mutua Madrileña e Meliá é moi relevante e un verdadeiro recoñecemento a un bo traballo de marca en tres sectores moi diferentes", indicou Pérez durante a presentación, destacando que a "marca é o maior activo que teñen as empresas, e é fundalmental investir nelas porque traerá un gran retorno financeiro".

Doutra banda, CaixaBank é a marca que rexistrou un maior crecemento no último que se situou no posto 13 tras experimentar unha alza do 48%, grazas á adquisición de Bankia culminada en 2021 e a un enorme esforzo en traballo de marca asociado a este movemento.

Mentres que o Grupo Inditex segue reinando nesta clasificación coa presenza de ata cinco marcas nesta clasificación, xa que a Zara e Massimo Dutti, que están no 'top-10', úneselles Berskha (11), Pull&Bear (12) e Stradivarius (14).

O sector cervexeiro tamén se atopa ben representando nesta clasificación con Mahou, como a marca de cervexa máis valiosa no posto 18, seguida por Cruzcampo (19) e Estrela Damm, que ocupa o 26.

Pola súa banda, na clasificación tamén destaca que O Corte Inglés mantense entre as 30 marcas españolas máis valiosas ao situarse no posto 16, mentres que LaLiga figura no 15, Seat sitúase no 29 e pecha a clasificación a cadea de supermercados Dia.

Respecto a como están a evolucionar determinados sectores, Pérez sinalou que se algúns "están en dúbida" como a enerxía e a moda, percíbese un "cambio a positivo" cara aos bancos, xa que cre que hai "unha maior afinidade facía o sector da banca".

O informe destaca que a innovación é o principal talón deAquiles das marcas españolas, salvo excepcións puntuais. Así, as insignias máis importantes e influentes do país están detrás ou en torno á media global de innovación (100), debido á falta de inversióny un exceso de visión a curto prazo.

"A innovación é fundamental e hai que ir máis aló, as marcas españolas teñen que ser disruptoras", apuntou o director do estudo Kantar BrandZ en España, que precisou que as firmas teñen que ser "coidadosas coa brecha da sustentabilidade porque é fundamental para o cidadán".

Así, o estudo mostra que, globalmente, as marcas que máis rápido creceron entre 2020 e 2021 foron aquelas que rexistraron mellores resultados nos atributos de marca que se perciben como innovadores.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE