A TVG2 e A 2 teñen unha audiencia case irrelevante en Galicia, revela a última onda do Estudo Xeral de Medios
Mentres que o 80% dos enquisados polo EGM di ver a televisión, só o 7,2% di pagar por canles temáticas de pago.Pensado en Ti é un programa de a Radio Galega que emite tamén a TVG2
En Galicia, a televisión mantense como o medio líder mantendo a súa cobertura por encima do 80%. Entre as emisoras, Tele 5 é a cadea con maior cota de pantalla.
As emisoras privadas continúan liderando o mercado da televisión en Galicia, a pesar de que a TVG segue mantendo o liderado en informativos, segundo a última onda coñecida do EGM, con enquisas realizadas ata maio, ao que tivo acceso Galiciapress.
Tele 5, a emisora de Mediaset, ve recortado o seu liderado respecto a as cifras previas á pandemia. A penas crece unha décima respecto a 2019, mentres que Antena 3 aumenta a súa share case dous puntos.
En o que respecta ás canles públicas, a TVG supera a Televisión Española. A emisora galega crece levemente mentres a estatal sofre un considerable recorte, cunha caída de case dous puntos de cota de pantalla.
POBRE INVESTIMENTO NAS SEGUNDAS CANLES
Caso aparte é o das segundas canles. A 2 ten unha audiencia mínima, que non chega ao 3%. Peor son aínda as cifras de a TVG2, que non chega nin ao 1%.
Ao fío da bajísima audiencia da segunda canle pública galego, hai que lembrar as críticas vertidas a semana pasada polo Comité Intercentros da TVG.
Os traballadores alertaron que o ente público galego está a abandonar cada vez máis as producións propias. Os profesionais consideran que a estratexia de emitir tamén en televisión algúns programas da Radio Galega, como sucede co informativo A Crónica e a revista nocturna Pensando en Ti, non serve como alternativa aos formatos convencionais e propios.
As cifras parecen que lle dan a razón, pois a TVG2 emite pouco máis de estes formatos, ademais de reemisiones de series, os mesmos telexornais que a TVG e repeticións programas antigos. Cabe sinalar que a TVG é líder na franxa do mediodía, con máis do 30% de cota de pantalla, cando emite a maioría da produción propia que queda, que basicamente son os informativos.
MENOS TELEVISIÓN, AÍNDA QUE MÁIS DE PAGO
A nivel global, os datos confirman que o mercado está a cambiar. A tendencia xeral é de descenso para a televisión, aínda que leve. Pasa do 84% en 2019 ao 81% en 2021. Bástalle iso si para ser o medio líder, pois o seguinte, Internet, queda no 66%.
O consumo da TDT temática en aberto caeu un 10% nos dous últimos anos. Pola contra, dispárase o consumo das opcións de pago, pois as temáticas de pago crecen un 26%, o que reflicte a popularización de canles como Netflix ou HBO.
Con todo, estes sistemas de contido a demanda seguen sendo moi minoritarios. Mentres que o 80% dos enquisados polo EGM di ver a televisión, só o 7,2% di pagar por canles temáticas de pago.
Pensado en Ti é un programa de a Radio Galega que emite tamén a TVG2
Escribe o teu comentario