O PSX do SERGAS pide "verdadeiras canles de diálogo"
A Asociación de Persoal de Servizos Xerais (PSX) do Servizo Galego de Saúde (SERGAS) mostrou o seu "malestar" ante as novas reunións dos seis grupos de traballo postos en marcha pola Consellería de Sanidade co "presunto labor" de mellorar a Atención Primaria e reclamou que se abran "verdadeiras canles de diálogo".
A Asociación de Persoal de Servizos Xerais (PSX) do Servizo Galego de Saúde (SERGAS) mostrou o seu "malestar" ante as novas reunións dos seis grupos de traballo postos en marcha pola Consellería de Sanidade co "presunto labor" de mellorar a Atención Primaria e reclamou que se abran "verdadeiras canles de diálogo".
Nun comunicado remitido aos medios, esta asociación asegura que sería positivo que se "abrisen verdadeiras canles de diálogo" entre a Administración, os representantes dos traballadores, as asociacións profesionais, os colectivos de usuarios da sanidade pública e o resto de actores implicados no correcto funcionamento do sistema sanitario galego.
E é que, para esta entidade, "a formulación deseñada polo SERGAS non busca un diálogo directo, claro, sincero e frutífero" senón que pretende "desactivar os crecentes conflitos" existentes na sanidade pública desde a dimisión de 22 xefes de servizo de Atención Primaria da área sanitaria de Vigo ou as denuncias por o falecemento de pacientes nos servizos de urxencias do CHUS.
Así mesmo, esta asociación opina que "todo o proceso de diálogo aberto" cos representantes de persoal de servizos xerais "elixidos a dedo" pola Administración "está viciado desde o inicio" e "envolto dun certo escurantismo e unha total falta de transparencia".
PIDE "RECTIFICAR" O DESEÑO DOS GRUPOSPor todo iso, a Asociación de Persoal de Servizos Xerais do SERGAS insta á Xunta a "rectificar" e "reorientar" o deseño dos actuais "sucedáneos de grupos de traballo" nos que, segundo denuncia, participan membros da súa categoría profesional aos que o SERGAS "atribuíu unha representatividade que non teñen".
"Entendemos que un verdadeiro diálogo debe de ser multidireccional e todas as partes deben posuír a facultade de poder expoñer correctamente as súas posicións e ideas co obxectivo de atopar canles de entendemento para, finalmente, limar as posibles diferenzas que lles afastan", apunta.
Escribe o teu comentario