A Xustiza aparta a unha profesora de inglés da docencia por ter "un nivel moi limitado" e "falta de preparación"
Un xulgado de Vigo apoia a decisión da Consellería de Educación, que a suspendeu durante dúas semana e acordou a súa exclusión das listas de contratación por un ano.
O xulgado do contencioso administrativo 2 de Vigo desestimou o recurso interposto por unha profesora interina de inglés e ha validado a resolución da Consellería de Educación que a suspendeu durante dúas semana e acordou a súa exclusión das listas de contratación por un ano.
Na súa sentenza, do pasado 21 de marzo, o xuíz sinala a "proporcionalidade" das sancións impostas á traballadora, que son "adecuadas a Dereito", e lembra que a recorrente non presentou ningunha proba para defender a inocencia. Así, a profesora escusouse alegando descoñecemento, falta de preparación, ou a súa condición de novel na impartición da materia de inglés.
Aínda que o xuíz coincide coa reflexión da recorrente de que a administración debería mellorar na preparación dos docentes, tamén sinala que "o sistema é o que é", e a profesora accedeu voluntariamente a ser incluída nas listas, polo que debería asumir o compromiso de cumprir as condicións para as que se lle designou profesora substituta.
Respecto diso, o maxistrado lembra que, aínda que "ninguén nace apreso", para o desempeño das obrigacións do docente que substitúe "nin se pode confiar en que a tarefa vaia ser orientada por compañeiros, nin pode asumir que no desenvolvemento da substitución descenda drasticamente o nivel de calidade e esixencia na impartición da docencia, polo mero feito de que non sexa impartida polo profesional titular e o labor do substituto limítese a aspectos básicos que cubran o expediente".
Na sentenza recóllense as infraccións nas que incorreu a recorrente. Así, exponse que non respectou a confidencialidade debida ao desvelar datos dunha alumna á nai doutra e que, nunha reunión de tutoría sobre esta cuestión, chegou a perder as formas, con berros e golpes sobre a mesa.
Con respecto á súa función meramente docente, o xuíz sinala os problemas xa apuntados pola Inspección: incumprimento nos tempos de programación, descoñecemento da ferramenta PROENS, defiencia na técnica evaluadora, ou ausencia do deseño para o traballo de destrezas lingüísticas.
Ademais, recalca o método inadecuado de impartición das clases, xa que a profesora utilizaba principalmente o castelán na materia de inglés; que a docente chegaba tarde á aula; daba ordes contraditorias; ou pasaba "demasiado tempo sentada na cadeira", de maneira que non había unha correcta vixilancia do desempeño dos alumnos.
En definitiva, sinala a resolución xudicial que o nivel docente era "moi limitado" e había unha "falta de preparación" para exercer a súa obrigación como profesora. Por iso, ha validado as sancións impostas pola administración educativa.
Escribe o teu comentario