Mercadona aposta por Vigo como un dos seus focos de dixitalización
A compañía valenciana aposta pola modernización tecnolóxica en todas as súas áreas operativas. Conta xa con máis de mil traballadores de tecnoloxías da información, unha parte en Vigo, un dos hubs da súa estratexia de transformación dixital.
Mercadona puxo en marcha un ambicioso Plan de Excelencia Dixital co obxectivo de optimizar os seus procesos en oficinas, centros loxísticos e tendas físicas. Para iso, investirá 250 millóns de euros entre 2025 e 2028 na reingeniería de proxectos e a modernización de ferramentas tecnolóxicas xa implantadas.
Este plan é liderado por Mercadona IT, o departamento de informática da compañía, que actualmente traballa na mellora tecnolóxica de 300 aplicacións e procesos. O seu propósito é implementar novas tecnoloxías, arquitecturas e linguaxes de vangarda que permitan gañar en axilidade e eficiencia, adaptar ás necesidades da empresa e os seus clientes.
Para iso, Mercadona ofrece programas de formación e colabora con empresas líderes en distintos ámbitos tecnolóxicos. Ademais, a compañía reforzou a súa presenza en Galicia cun 'hub' tecnolóxico en Vigo, para o que hai algunhas vacantes segundo o portal de emprego da filial.
Expansión do equipo tecnolóxico
O crecemento de Mercadona IT nos últimos anos foi notable, contando na actualidade con 1.200 profesionais especializados en áreas como o desenvolvemento e arquitectura de software, ciberseguridad, xestión de datos, computación na nube, infraestrutura IT, deseño UX/UI e xestión de dispositivos. Este equipo colabora estreitamente coas distintas áreas de negocio para deseñar, implementar e manter solucións tecnolóxicas que optimicen o rendemento da compañía.
A empresa explica nun comunicado que ls melloras tecnolóxicas permitiron a Mercadona optimizar a toma de decisións e fomentar a innovación de produtos. Tamén desenvolveu sistemas intelixentes e eficientes que reducen custos, aumentan a produtividade nos centros loxísticos e melloran a trazabilidad dixital dos produtos, garantindo a seguridade alimentaria. Ademais, as novas solucións informáticas permitiron optimizar a experiencia de compra nas tendas, con espazos máis eficientes que aforran até un 40 % en iluminación, e impulsaron novas liñas de negocio como a sección 'Listo para Comer'.
Oportunidades para profesionais tecnolóxicos
A empresa aposta por atraer talento tecnolóxico cunha proposta baseada en tres alicerces: traballar en proxectos de alto impacto con tecnoloxía avanzada, desenvolver unha carreira profesional con formación especializada e formar parte dun equipo punteiro.
Escribe o teu comentario