Renfe prevé lograr en 2017 o seu primeiro beneficio da historia sen extraordinarios
A compañía lograra inicialmente beneficios en 2016, que tornaron a 'números vermellos' ao contabilizar a multa de competencia.
Renfe prevé lograr en 2017 os primeiros beneficios da súa historia sen incluír extraordinarios, que cifra nunha ganancia de 39,2 millóns de euros antes de impostos, segundo anunciou o presidente da compañía ferroviaria, Juan Alfaro.
A compañía rexistrou inicialmente beneficios en 2016, aínda que se tornaron en 'números vermellos' cando o novo equipo xestor da operadora reformulou as contas e incluíu a multa que recentemente lle impuxo a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC).
Trátase dunha sanción de 65 millóns de euros, a maior imposta polo 'superregulador' a unha soa empresa, por obstaculizar a competencia no transporte de mercadorías.
Tras contabilizar este impacto, Renfe prevé lograr o fito do seu primeiro beneficio xa en 2017, cando espera un incremento do 5% dos seus ingresos, ata 3.408 millóns de euros, e a pesar de que terá que pagar a Adif un canon de 547 millóns por usar as vías e as estacións e 310 millóns de euros máis pola subministración de enerxía.
PIDE AUMENTAR A DÉBEDA
No capítulo financeiro, Alfaro revelou que solicitou incrementar en 250 millóns de euros o endebedamento de 3.990 millóns de euros con que a operadora pechou o exercicio 2016.
Renfe necesita este financiamento para cubrir as súas necesidades de liquidez ante o desfasamento co que cobra a subvención de 618 millóns que o Estado lle abona para compensar polas liñas de servizo público que presta a pesar de ser deficitarias para garantir determinadas conexións.
Alfaro considera que a operadora conta cunha "débeda manexable" que "evolucionará en función das necesidades da compañía". "O importante da débeda non é a súa contía, senón a capacidade con que se conta para poder pagala", indicou. "No caso de Renfe, está dentro dos parámetros razoables", aseverou.
Escribe o teu comentario