Moita menos contaminación en todas as cidades galegas pola corentena, salvo Ferrol

Un informe elaborado por Adega subliña que as medidas establecidas pola declaración do Estado de alarma para evitar a propagación do coronavirus e que limitaron gradualmente os desprazamentos de persoas contribuíron a reducir o tráfico nas cidades e, por tanto, a mellorar a calidade do seu aire, levando a que a polución se reducise á metade en case todas as urbes galegas.

|

As urbes reduciron máis da metade os seus niveis de NON2 durante o confinamento polo coronavirus, sobre todo Vigo, cun 71% menos. Pola contra, a caída en Ferrol é pouco significativa, polo que os autores do estudo, ADEGA, deducen que a polución ferrolá depende máis da industria.


Un informe elaborado por Adega subliña que as medidas establecidas pola declaración do Estado de alarma para evitar a propagación do coronavirus e que limitaron gradualmente os desprazamentos de persoas contribuíron a reducir o tráfico nas cidades e, por tanto, a mellorar a calidade do seu aire, levando a que a polución se reducise á metade en case todas as urbes galegas.



QUE PASOU EN FERROL?

O caso máis rechamante corresponde á cidade de Ferrol, a única cidade galega na que apenas se observan cambios na polución do aire pola diminución do tránsito rodado, pois o descenso do 41% de EN O2 que se aprecia na primeira etapa do confinamento "é pouco significativo", apunta Adega, teniendo en cuenta que xa a comezos de ano rexistrábase un 38% de baixada nos valores de dióxido de nitróxeno con respecto a niveis de 2019.


Emisionescontaminacionincineracion 2



Así o conclúe o informe elaborado pola asociación ecoloxista en relación ao impacto do confinamento na contaminación do aire das principais cidades galegas, que parte dos datos de polución rexistrados polas estacións de vixilancia ambiental de Meteogalicia e compáraos cos do ano pasado e coa etapa previa á crise sanitaria.

En concreto, Adega analizou a evolución dos niveis de concentración de óxidos de nitróxeno en tres etapas: desde comezos do ano 2020 ata a declaración do Estado de alarma (etapa A), desde o 14 de marzo ata o 30 de marzo ou fase inicial do confinamento (etapa B) e desde o 1 de abril ata o 1 de maio ou segunda fase do confinamento (etapa C), na que os desprazamentos se limitaron ás actividades esenciais.

A pesar de que nesta análise non se avalía a influencia do cesamento parcial da actividade industrial durante a corentena, explica Adega, "si se pode concluír que o descenso do tráfico nas urbes galegas neste período contribuíu en boa medida a diminuír os niveis de contaminación atmosférica".

Todas as cidades galegas, excepto Ferrol, diminuíron en máis da metade a súa contaminación por tráfico, unha cifra na que destaca a "mellora significativa" da calidade do aire en Vigo, onde as concentracións diminuíron nun 71% durante todo o período de confinamento.

Santiago de Compostela, Pontevedra, Ourense e Lugo tamén reduciron a máis da metade a súa contaminación atmosférica procedente do tráfico rodado con respecto a 2019.

En concreto, Compostela descendeu nun 57% a súa polución, seguida de Pontevedra e Ourense, coa baixada dun 55%, e de Lugo, cun 54%.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE