O goteo de recalmaciones a Stellantis polos defectuosos motores Puretech rolda as 3.000 denuncias
A Asociación de Afectados Stellantis (AFESTEL), que abandera as protestas en España, recompila as denuncias de 2.800 afectados e prepara preto de 300 máis.
O caso dos polémicos e controvertidos motores Puretech que deixaron miles de compradores de marcas como Peugeot, Opel ou Citroën afectados en toda España -millóns en toda Europa, segundo as estimacións- segue dando rabexadas a nivel estatal, mentres ao Grupo Stellatis amontóanselle as citacións xudiciais coas denuncias de máis de 2.800 afectados que, baixo o paraugas e o asesoramento da Asociación de Afectados Stellantis (AFESTEL), decidiron levar á compañía ante os tribunais para que lles compensen polos danos e prexuízos dos motores defectuosos.
VIAXAR CUNHA GARRAFA DE ACEITE
É o caso de Aida, unha das usuarias que terminou por recorrer a AFESTEL despois de adquirir un Peugeot polo que tivo que desembolsar varios miles de euros en reparacións. A caixa de cambios e o fallo do motor, os dous con problemas polo aceite, obrigárona a acudir ao taller, pero nin coa asistencia dos mecánicos evitou quedar tirada na autoestrada en máis dunha ocasión, segundo o seu relato.
No taller aseguráronlle que bastaba con engadir máis aceite, pero o coche chegou a deixala tirada en plena autoestrada en varias ocasións, obrigándoa a levar sempre un bidón de cinco litros no maleteiro. Agora nin sequera pode usalo, aínda que segue pagando o préstamo que no seu día utilizou para poder comprar o coche que tantos desgustos lle deu.
“Dixéronme que antes de que acabase a garantía tiña que cambiar o motor, pero que a fábrica só asumía o 50% do custo”, reprende Aida ao concesionario que recoñeceu os problemas do motor, que asegura que no taller, de maneira privada, chegáronlle a recomendar que se desfixese canto antes do vehículo, tendo en conta que os mecánicos sabían que o problema era o mesmo que o de miles de propietarios no seu mesma situación: o motor Puretech, chamado "pudretech" nos foros de vítimas desta polémica obra da enxeñaría.
MÁIS E MÁIS CASOS
Esta é unha experiencia das máis de 9.000 que poderían compartir os socios de AFESTEL que se organizaron para demandar unha solución a Stellantis, que até agora, e a pesar das reunións mantidas, négase a ofrecer unha solución colectiva e busca acordos extraxudiciais que xa lle custaron miles de dólares ou asumir o reembolso dalgunhas avarías.
“Paseino moi mal, mentíronme. É unha vergoña”, critica Aida, á espera de que se resolva o seu caso, mentres desde a organización preparan a presentación de ao redor de 300 demandas adicionais á vez que estudan unha opción que xa contemplaban o ano pasado, que non é outra que unir ao colectivo de afectados franceses para levar os motores Puretech á xustiza europea.
A estratexia de Stellantis, aseguran desde AFESTEL, é a de tratar de gañar tempo e dilatar todo o posible a procura dunha solución. "A compañía non acudiu a ningunha das reunións de conciliación, optando por unha estratexia de negación sistemática do defecto de fabricación", aseveran desde o colectivo, que ademais do seu máis de 9.000 socios conta con chamadas de practicamente o mesmo número de afectados que mostraron interese en sumar á demanda colectiva, tras anos de sentir "toureados" por Stellantis.
Escribe o teu comentario