As empresas galegas, por baixo da media española en presenza na internet
Quedan a sete puntos de distancia tanto no uso de redes sociais como do seu propio sitio web.
O 42,5% do total de empresas galegas de dez ou máis empregados con conexión a Internet --as cales representan o 98,5% do total-- utiliza medios sociais, e a 73,2% conta con páxina web, segundo a 'Enquisa sobre o uso de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (TIC) e do comercio electrónico nas empresas' que o INE publicou este xoves. Son, en ambos os casos, 7 puntos por baixo da media española.
Mentres, do total de empresas con conexión a Internet, un 80,5% conta con banda larga móbil, e o 78,8% fai uso da denominada firma dixital. Por último, o 16,4% recorre ao 'cloud computing'.
No referido a utilización de medios sociais en Galicia --que é a terceira autonomía cun dato máis baixo, só por diante de Castela-A Mancha e País Vaco-- a maioría de empresas (94,4% das que os usan) decántanse por redes sociais como Facebook, LinkedIn, Google+, Viadeo e Yammer.
O 37,16% decántanse por blogues de empresas ou microblogs, tales como Twitter, Present-ly, Blogger e Typepad. Comparten contido multimedia (por Youtube, Flickr, SlideShare, Instagram...) o 41,36% e utilizan ferramentas para compartir coñecementos, baseadas en Wiki, o 8,34%.
DATOS ESTATAIS
No conxunto estatal, o 77,7% de empresas de dez ou máis empregados con conexión a Internet --o 98,7% da total-- conta con páxina web, e o 49,6% utiliza medios sociais.
Segundo a enquisa, que recolle datos do primeiro trimestre de 2017, o 82,4% das empresas que se conectan a Internet faio a través de banda larga móbil (0,5 puntos menos) e o 95%, a través de banda larga fixa (0,1 puntos máis).
Escribe o teu comentario