O posicionamento web, unha ferramenta ao alcance de todos

Por iso queremos axudarche a avaliar se estás listo para dar o salto con algunhas nocións interesantes coas que empezar a traballar.A importancia da segmentaciónLo primeiro que debemos ter en conta cando se trata de buscar un posicionamento é que, canto maior sexa o tamaño do noso mercado, maiores van ser tamén os custos necesarios para cubrir ese posicionamento.Por tanto, no caso de que o obxecto da nosa compañía sexa darnos a coñecer a nivel local ou rexional, deberemos ter en conta que os importes necesarios para iso serán máis axustados que se queremos facer unha campaña nacional.


|

Cando se trata de ter unha presenza de calidade na internet, son moitas as ferramentas que temos á nosa disposición. Unha das máis eficientes é o posicionamento da nosa páxina web naqueles mercados nos cales queiramos ter unha presenza máis destacada.


Dúas persoas fan uso dos seus móbiles durante un dos días que os operadores recompilaron datos de posicionamento anonimizados e agregados para o estudo de mobilidade do INE



Tradicionalmente, este tipo de servizos estivo ao dispor das grandes corporacións e para páxinas máis grandes. Con todo, nos últimos tempos o posicionamento SÉ volveuse accesible para todo tipo de empresas, incluso aquelas de pequeno e mediano tamaño e enfocadas a mercados rexionais ou locais que non son tan extensos como os que operan as grandes compañías.




Con todo, é normal que estas empresas ás veces non teñan os coñecementos ou nocións necesarias para adaptarse a este tipo de servizos. Por iso queremos axudarche a avaliar se estás listo para dar o salto con algunhas nocións interesantes coas que empezar a traballar.


A importancia da segmentación

O primeiro que debemos ter en conta cando se trata de buscar un posicionamento é que, canto maior sexa o tamaño do noso mercado, maiores van ser tamén os custos necesarios para cubrir ese posicionamento.


Por tanto, no caso de que o obxecto da nosa compañía sexa darnos a coñecer a nivel local ou rexional, deberemos ter en conta que os importes necesarios para iso serán máis axustados que se queremos facer unha campaña nacional. Isto supón que dentro do plan de márketing a desenvolver deben establecerse claramente cales son os obxectivos concretos en termos xeográficos. É dicir, en que mercados preténdese posicionar a empresa.


Tamén é importante avaliar o tamaño deses posibles mercados, dado que se nos dedicamos a xestionar de forma esaxerada, podemos incorrer en certos custos fixos innecesarios, que talvez podamos aproveitar mellor ampliando un pouco máis a marxe de acción se o noso negocio permíteo.


Fixación dos obxectivos

Cando se trata de conseguir un adecuado posicionamento na internet é necesario ter claro cales son os nosos obxectivos. Obviamente, o obxectivo final vai ser o incremento nos beneficios da empresa, pero isto podería facerse de moitas maneiras. Unha delas é lograr que haxa máis persoas que coñezan a existencia da empresa e que se interesen polos seus produtos.


Outra delas é conseguir atraer a novos clientes que ata o de agora nos coñecían pero non tiñan interese en nós mediante un bo posicionamento. Finalmente, tamén é posible que moita xente queira saber máis da nosa empresa e non pode facelo porque a nosa presenza na rede non é a adecuada. Hoxe día é moi habitual que cando cae nas nosas mans un produto vaiamos á páxina web do fabricante ou do vendedor para saber máis do mesmo.

É importante que estes obxectivos cuantifíquense de forma que poidan ser medibles. Aqueles referidos a cifras de vendas ou beneficios son facilmente e cuantificables, mentres que os relativos a opinión ou coñecemento son algo máis complicados. Con todo, dentro das ferramentas usadas no proceso de posicionamento tamén contamos con métricas para coñecelos exactamente.


Buscar axuda profesional

Se o noso negocio é un restaurante no que preparamos pratos deliciosos ou unha fábrica na que temos produtos de primeiro nivel é posible que o tema da internet non sexa o noso. E non hai ningún problema en admitir, porque ao fin de contas non todos nacemos sabendo facer de todo. Precisamente por iso, o noso último consello é que á hora de lanzarnos nesta formulación recorramos a profesionais especializados que se encarguen de facer estas xestións.


Estas axencias de posicionamento van necesitar datos sobre o noso negocio, sobre os nosos obxectivos, os que comentamos antes, así como os relativos á segmentación que queremos facer para empezar a traballar. E tamén son quen se vai a encargar de parte do seguimento da campaña, tanto en termos de cumprimento dos orzamentos marcados como na medición dos impactos que a mesma poida ter. É certo que este servizo supón un investimento en publicidade, pero tamén é verdade que é a mellor forma de aproveitar ese importe se non temos experiencia, xa que estas compañías si a teñen e saben exactamente que é o que hai que facer e o que non para lograr os mellores resultados.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE